برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3774668
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رویکردی آسیب‌شناسانه برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای سیاست گذاری نمایشگاه قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، ابوالقاسم ایرجی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی مسعودی، محمدعلی خواجه پیری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، محمدمهدی معراجی، ولی یاراحمدی، اصغر امیرنیا، عباس سلیمی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید حسینی، سیدفخرالدین اسماعیلی، مرتضی خدمتکار و وحید مرسلی برگزار شد.

در این جلسه، حاضران ضمن بررسی آسیب‌ها و چالش‌ها در خصوص بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در راستای رفع نقایص و بهره‌گیری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها در جهت رشد نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و همچنین بررسی شعار بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به بحث و بررسی پرداختند.

گفتنی است پیش از این نیز جلسات غیررسمی و رسمی مختلفی با رویکرد آسیب‌شناسانه و بررسی نقاط ضعف و قوت بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شده بود.

انتهای پیام

captcha