جمع‌آوری بیش از ۴ میلیارد تومان صدقه در استان زنجان
کد خبر: 3775467
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

جمع‌آوری بیش از ۴ میلیارد تومان صدقه در استان زنجان

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن تأکید بر استفاده از روش‌های الکترونیکی در پرداخت صدقات گفت: نیکوکارانی زنجانی در ۹ ماهه سالجاری بیش از  ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صدقه برای نیازمندان پرداخت کردند.

جمع‌آوری 4.8 میلیارد تومان صدقه در استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری امروز، 4 دی‌ماه در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان زنجان اظهار کرد: یکی از رویکردهای کمیته امداد استفاده از ظرفیت‌ فناوری‌های جدید برای دریافت‌های کمک‌های مردمی است و بر پرداخت صدقات از طریق درگاه‌های الکترونیکی و ترویج فرهنگ پرداخت الکترونیکی صدقات تاکید دارد.
صفری با تاکید بر ضرورت ساماندهی صندوق‌های صدقات، گفت: ترویج پرداخت صدقات الکترونیکی، در اولویت کاری کمیته امداد قرار دارد، زیرا پرداخت صدقات به روش پیامکی و الکترونیکی، کم‌هزینه‌تر و سریع‌تر است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به مزیت‌های صدقات الکترونیکی، افزود: خیران و حامیان می‌توانند با استفاده از روش‌های جدید و از طریق کارت‌های اعتباری با پرداخت سریع و آنی صدقات و نذورات خود ما را در سرعت یاری‌رساندن به نیازمندان کمک کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه تا کنون خیران و نیکوکاران استان کمک‌ها و مساعدت‌های خوبی را در بخش‌های مختلف داشته‌اند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون  بیش از 4میلیارد و 800 میلیون تومان کمک‌های صدقات مردم جمع‌آوری و برای درمان بیماران، کمک به معیشت نیازمندان، خرید و تعمیر مسکن، جهیزیه، تحصیل نیازمندان و مددجویان  تحت حمایت هزینه شده است.
وی یادآور شد: هم استانی‌های عزیزمی‌توانند با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت، دستگاه کارت‌خوان عمومی (pos)، تلفن گویای  ۰۹۶۸۸۷۷ و از طریق نرم‌افزارهای سکه، بله، سنا و تلفن‌های همراه و صدقه پیامکی # 024*8877* کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد مقدس واریز کنند.
صفری خاطرنشان کرد: به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی صدقات، 139هزار و487 صندوق صدقات در اماکن و منازل مردم استان  زنجان توزیع شده است.
انتهای پیام
captcha