مقدس‌نماهای ضد انقلاب!
کد خبر: 3776182
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
چهل قدم تا صبح/۴

مقدس‌نماهای ضد انقلاب!

گروه سیاست و اقتصاد- در صحیفه امام خمینی(ره) آمده است:《آمریکا و استکبار در تمامی زمینه‌ها افرادی را برای شکست انقلاب اسلامی در آستین دارند، در حوزه‌ها و دانشگاه‌ها مقدس‌نماها را که خطر آنان را بارها و بارها گوشزد کرده‌ام》.

مقدس‌نماهای ضد انقلاب!

به گزارش ایکنا از اصفهان، صحیفه امام(ره) حاوی سخنرانی، نوشته‌ها و شرح دیدارهای امام با مسئولان و اقشار مختلف مردم بوده که دارای محورهای سیاسی، فکری، اجتماعی و فرهنگی است. در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، برخی از فرازهای این کتاب به صورت روزانه منتشر می‌شود.
《آمريكا و استكبار در تمامي زمينه‌ها افرادي را براي شكست انقلاب اسلامي در آستين دارند، در حوزه‌ها و دانشگاه‌ها مقدس‌نماها را كه خطر آنان را بارها و بارها گوشزد كرده‌ام. اينان با تزويرشان از درون محتواي انقلاب و اسلام را نابود مي‌كنند. اينها با قيافه‌اي حق به جانب و طرفدار دين و ولايت همه را بي‌دين معرفي مي‌كنند. بايد از شر اينها به خدا پناه بريم و همچنين كساني ديگر كه بدون استثناء به هر چه روحاني و عالم است حمله مي‌كنند و اسلام آنها را اسلام امريكايي معرفي مي‌نمايد راهي بس خطرناك را مي‌پويند كه خداي ناكرده به شكست اسلام ناب محمدي منتهي مي‌شود》.

منبع: صحیفه امام، جلد 21، صفحه 87


انتهای پیام

captcha