حوزه و دانشگاه چارچوب‌های اصیل اسلام ناب را در اختیار اعضای بسیج قرار دهند
کد خبر: 3777604
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
چهل قدم تا صبح/۸

حوزه و دانشگاه چارچوب‌های اصیل اسلام ناب را در اختیار اعضای بسیج قرار دهند

گروه سیاست و اقتصاد - در صحیفه امام (ره) آمده است: «مسائل اعتقادی بسیجیان به عهده این دو پایگاه علمی است. حوزه علمیه و دانشگاه باید چارچوب‌های اصیل اسلام ناب محمدی را در اختیار تمامی اعضای بسیج قرار دهند».

حوزه و دانشگاه، پاسدار اصل «نه شرقی و نه غربی» باشند

صحیفه امام(ره) حاوی سخنرانی، نوشته‌ها و شرح دیدارهای امام با مسئولان و اقشار مختلف مردم است که دارای محورهای سیاسی، فگری و اجتماعی و فرهنگی است. در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، برخی از مطالب این کتاب به صورت روزانه منتشر می‌شود.
«طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاه‌ها باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به كار خود ادامه دهند. امروز یكی از ضروریترین تشكل‌ها، بسیج دانشجو و طلبه است. طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاه‌ها باید با تمام توان خود در مراكزشان از انقلاب و اسلام دفاع كنند و فرزندان بسیجی‌ام در این دو مركز، پاسدار اصول تغییرناپذیر «نه شرقی و نه غربی» باشند. امروز دانشگاه و حوزه از هر محلی بیشتر به اتحاد و یگانگی احتیاج دارند. فرزندان انقلاب به هیچ وجه نگذارند ایادی آمریكا و شوروی در آن دو محل حساس نفوذ كنند. تنها با بسیج است كه این مهم انجام می‌پذیرد. مسائل اعتقادی بسیجیان به عهده این دو پایگاه علمی است. حوزه علمیه و دانشگاه باید چارچوب‌های اصیل اسلام ناب محمدی را در اختیار تمامی اعضای بسیج قرار دهند».
منبع : صحیفه امام جلد 21 صفحه 195
انتهای پیام

captcha