راهیابی ۱۶ اثر از همدان به چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر
کد خبر: 3777655
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

راهیابی ۱۶ اثر از همدان به چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

گروه فرهنگی ـ رئیس بسیج رسانه استان همدان اظهار کرد: ۷۳ اثر به دبیرخانه جشنواره در استان ارسال شد که پس از ارزیابی‌های اولیه ۱۶ اثر جهت داوری به دبیرخانه جشنواره در تهران ارسال شد.

راهیابی 16 اثر از همدان به چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

عباس محرمی، رئیس بسیج رسانه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس، کاریکاتور و کلیپ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امسال دومین دوره این جشنواره در استان همدان برگزار می‌شود، افزود: مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاری، بسیج و حوزه‌های اقدام، بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی از جمله محورهای این جشنواره بود.
محرمی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا 10 دی‌ماه تمدید شد، اضافه کرد: این جشنواره با هدف هم افزایی بین رسانه‌های مختلف و تولید محتوا متناسب با آرمان‌های انقلاب و در محورهای مختلف برگزار می‌شود.
رئیس بسیج رسانه استان همدان ابراز کرد: طق زمان تعیین شده جهت ارسال آثار، در قالب گزارش، یادداشت، عکس، ۷۳ اثر به دبیرخانه جشنواره در استان همدان ارسال شد که پس از ارزیابی‌های اولیه 16 اثر جهت داوری به دبیرخانه جشنواره در تهران ارسال شد.
وی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره، دهه پایانی دی‌ماه در تهران برگزار خواهد شد، گفت: درصدد هستیم درصورت امکان در قالب یک برنامه مراسم تقدیر از نفرات برگزیده استانی را نیز پس از اختتامیه اجرایی کنیم.
انتهای پیام

captcha