شیاطین با ایجاد یأس جوانان را ناامید می‌کنند
کد خبر: 3778715
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
چهل قدم تا صبح/ ۱۲

شیاطین با ایجاد یأس جوانان را ناامید می‌کنند

گروه سیاست و اقتصاد ـ در صحیفه امام(ره) آمده است: «یأس از جنود ابلیس است. در اموری كه انسان بايد با اميد و طمأنينه و تصميم عمل بكند، شياطين ايجاد يأس می‌كنند و با اين ايجاد يأس جوان‌های ما را در آن مسائلی كه بايد با تصميم جدی پيش ببرند، گاهی سست می‌كنند».

شیاطین با ایجاد یأس جوانان را ناامید می‌کنند

به گزارش ایکنا از اصفهان، صحیفه امام(ره) حاوی سخنرانی‌ها، نوشته‌ها و شرح دیدارهای امام با مسئولان و اقشار مختلف مردم بوده که دارای محورهای سیاسی، فکری، اجتماعی و فرهنگی است. در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، برخی از مطالب این کتاب به صورت روزانه منتشر می‌شود.

«یأس از جنود ابلیس است. در اموری كه انسان باید با امید و طمأنینه و تصمیم عمل بكند، شیاطین ایجاد یأس می‌كنند و با این ایجاد یأس جوان‌های ما را در آن مسائلی كه باید با تصمیم جدی پیش ببرند، گاهی سست می‌كنند. من آن قدری كه یاد دارم، از اول نهضت تا حالا كه اینجا نشستم، چه آن وقت كه در حبس بودم و چه آن وقت كه در تبعید به تركیه بودم و چه آن وقت كه در عراق بودم و چه آن وقت كه به پاریس آمدم و چه آن وقت كه شاه با آن طمطراق‌ها و قدرت‌ها بود و چه آن وقت كه او رفت و بختیار شروع كرد، من هیچ وقت مأیوس از مسائل نبودم». 

منبع: صحیفه امام، جلد 9، صفحه181

انتهای پیام

captcha