آثار کنگره شهدای ‌کرمان ماندگار شود
کد خبر: 3778751
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

آثار کنگره شهدای ‌کرمان ماندگار شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار کرمان ‌با اشاره به اینکه جلسه‌هایی با وزرا و معین‌های اقتصادی داشتیم تا آثار کنگره شهدای این استان ماندگار شود، گفت: موضوعیت این اجلاسیه تجلیل از شهدا و خانواده‌های آنها و ترویج فرهنگ شهادت و همچنین آثار عملی آن کمک به محرومان و انجام پروژه‌های عمرانی است.

آثار کنگره شهدای استان کرمان ماندگار شود

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان روز گذشته، 15 دی‌ماه در سومین شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای استان کرمان با اشاره به اینکه دو نکته در مورد شهادت وجود دارد، گفت: یک اینکه شهدا بیشترین هزینه را که جان خویش است، پرداختند و بالاترین نتیجه را که حفظ اسلام است به دست آوردند، بنابراین کار ما در ارتباط با کنگره بسیار بزرگ است، پس باید بیشترین تلاش و همت خود را در این راه به کار گیریم.
وی اظهار کرد: در همین راستا جلسه‌هایی با وزرا و معین‌های اقتصادی داشتیم تا آثار این کنگره ماندگار شود و موضوعیت این اجلاسیه تجلیل از شهدا و خانواده‌های آنها و ترویج فرهنگ شهادت و همچنین آثار عملی آن کمک به محرومان و انجام پروژه‌های عمرانی است.
احمد حمزه، نماینده مردم قلعه‌گنج، رودبار، فاریاب، منوجان و کهنوج در مجلس ولایت‌پذیری و پرهیز از تفرقه و اختلاف را دو راهبرد مهم شهدا دانست و گفت: در یادمان‌های شهدا باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود و به کم شدن دامنه اختلاف‌ها توجه داشته باشیم.
وی خواستار آب و برق‌دار کردن تمام گلزارهای شهدا تا سال آینده شد و افزود: همچنین می‌طلبد اقدام عمرانی در روستاهایی که دارای شهید هستند، انجام شود تا آنها خیر و برکت شهید را در منطقه خود حس کنند.
یحیی کمالی‌پور، نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: همگی ایمان داریم که بقا، ثبات و دوام هر نهضتی بسته به ارزش‌های آن نهضت و یک اصل تغییرناپذیر در انقلاب اسلامی است.
وی خطاب به تمام کسانی که ارزش ایثار و شهادت را قدیمی تلقی کرده و به آن خدشه وارد می‌کنند، گفت: شما که معنای شهید و شهادت را درک نمی‌کنید اما به برکت خون آنها به پست و مقامی دست یافتید حق چنین اظهار نظرها و ادعاهایی ندارید.
انتهای پیام

captcha