دشمنان به‌دنبال نفوذ در جریان‌های مذهبی هستند
کد خبر: 3779905
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

دشمنان به‌دنبال نفوذ در جریان‌های مذهبی هستند

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: دشمنان همواره به‌دنبال نفوذ به تمامی نقاط حساس کشور، موضوعات اقتصادی و حتی نفوذ در جریان‌های مذهبی هستند که این مهم هوشیاری و توجه بیش از پیش جریان حزب‌الله را می‌‌طلبد.

دشمنان به دنبال نفوذ در بین جریان های مذهبی و حزب الهی هستند

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، شب گذشته، 19 دی‌ماه در جمع مردم شهر ضیاء آباد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به پروژه نفوذ اظهار کرد: دشمنان در طول این چهل سال که از انقلاب اسلامی گذشته است راه‌های مختلفی را برای دشمنی انتخاب کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پروژه نفوذ است.
وی افزود:‌ دشمنان همواره به‌دنبال نفوذ به تمامی نقاط حساس کشور، موضوعات اقتصادی و حتی نفوذ در جریان‌های مذهبی و حزب الهی هستند که این مهم هوشیاری و توجه بیش از پیش جریان حزب‌الله را می‌طلبد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: امروزه دشمنان تمامی همت خود را بر این موضوع گذاشته‌اند که مردم ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران را نبینند که تمامی نقشه‌های آن‌ها با هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان نقش بر آب خواهد شد.
حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب با اشاره به نقش ویژه مسئولان در خنثی شدن توطئه‌های دشمنان بیان کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم درباره موضوعات اقتصادی است که امیدواریم در این زمینه مسئولان اقدامات عملیاتی‌تر و جدی‌تری انجام دهند.
وی بیان کرد:‌ اقتصاد مقاومتی یکی از طرح‌ها و پروژه‌هایی است که مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته ابلاغ کردند ولی متاسفانه تا به امروز هیچ‌گونه اقدام جدی برای عملیاتی شدن آن ندیده‌ایم و امیدواریم که هر چه سریعتر نسبت به این سیاست اقدام ویژه‌ای صورت گیرد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: اجرایی نشدن اقتصاد مقاومتی سبب بروز مشکلات و آسیب‌های جدی در کشور می‌شود و مسئولان باید نسبت به عملیاتی کردن آن اقدامات اساسی کنند.
حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب در پایان با تقدیر از زحمات امام جمعه و ستاد نماز جمعه شهر ضیاءآباد گفت: با مساعدت و همکاری مسئولان شهر ضیاءآباد باید شاهد رشد کمی و کیفی نماز جمعه در این شهر باشیم که امیدواریم این مهم به زودی محقق شود.
انتهای پیام

captcha