۷ برنامه تلویزیونی با موضوع چهلمین سال انقلاب از شبکه کرمان پخش می‌شود
کد خبر: 3780459
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
علیرمضانی:

۷ برنامه تلویزیونی با موضوع چهلمین سال انقلاب از شبکه کرمان پخش می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان گفت: ۷ عنوان برنامه تلویزیونی مجزا از سایر برنامه‌های صدا و سیمای کرمان تهیه شده که با موضوع چهلمین سال انقلاب اسلامی پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد علیرمضانی، مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز استان کرمان دیروز شنبه، 22 دی در کارگروه ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: در اهمیت کارگروه این نکته وجود دارد که تمام اقداماتی که تمام کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام می‌دهند اگر کارگروه رسانه وظیفه خود را به‌خوبی انجام ندهد زحمات آن‌ها به ثمر نمی‌رسد.
وی با اشاره به اینکه رسانه می‌تواند نگاه دنیا را به‌سمت کشور سوق دهد و خدمات نظام و انقلاب را معرفی کند، گفت: امروز خدمات نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست اما دشمن به‌دنبال آن است تا ایران را کشوری ناکارآمد جلوه دهد.
مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز استان کرمان با بیان اینکه 21 گزارش خبری در راستای دستآوردهای نظام اسلامی در استان کرمان تهیه شده که بعضی از آن‌ها پخش شده و بعضی دیگر در نوبت پخش است، افزود: 7 عنوان برنامه تلویزیونی مجزا از سایر برنامه‌های صدا و سیمای کرمان تهیه شده که با موضوع چهلمین سال انقلاب اسلامی پخش می‌شود.
علیرمضانی با اشاره به اینکه در استان کرمان با وجود انواع سلایق سیاسی آرامش رسانه‌ای خوبی در استان وجود دارد، تصریح کرد: اینکه رسانه فقط صدا و سیما است را قبول ندارم و همه رسانه‌ها، رسانه نظام هستند که باید از ظرفیت آن‌ها در زمینه‌های مختلف استفاده شود.
مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز استان کرمان با بیان اینکه امروز مردم به رسانه‌های بیگانه اعتماد ندارند و حضور حماسی آن‌ها در صحنه‌های انقلاب از جمله مراسم 9 دی امسال بیانگر این موضوع است، اظهار کرد: دومین کنگره شهدای استان کرمان نیز قرار است در استان برگزار شود و رسانه‌های استان کرمان وظایف سنگینی بر عهده دارند.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌های استان کرمان دو رویداد جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دومین کنگره 6500 شهید استان کرمان را در برنامه دارند، گفت: 7 مستند شهدای مدافع حرم کرمان ساخته شده که ویژه کنگره شهدا تدارک دیده شده است.
علیرمضانی با بیان اینکه باید در این ایام فضای رسانه‌ای استان سراسر عطر شهدا شود و رسانه‌ها نقش مهمی برعهده دارند، تأکید کرد: استان کرمان از استان‌هایی است که بیشترین خدمات نظام به آن شده است و در قبل از انقلاب یک استان کاملاً محروم بودیم و مردم در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کردند اگر چه هنوز جای کار هست.
انتهای پیام

captcha