تدوین سند نشاط اجتماعی؛ زمینه‌ساز نشاط پایدار میان افراد جامعه
کد خبر: 3780717
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

تدوین سند نشاط اجتماعی؛ زمینه‌ساز نشاط پایدار میان افراد جامعه

گروه اجتماعی - مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تدوین سند نشاط اجتماعی را زمینه‌ساز نشاط پایدار میان افراد جامعه برشمرد.

تدوین سند نشاط اجتماعی؛ زمینه ساز نشاط پایدار در میان افراد جامعه

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی اصغر فضیلت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته، 22 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تدوین سند نشاط اجتماعی که در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد، زمینه‌ساز نشاط پایدار میان افراد جامعه است.

فضیلت  ادامه داد: تمام مأموریت‌ها و وظایف ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه است که تدبیرهای لازم باید برای جبران خلأهای نشاط اجتماعی اندیشیده شود که در غیر این صورت، این خلأ از سوی بدخواهان کشور به شکل دیگری جبران می‌شود.

به گفته وی؛ ‌ایجاد نشاط اجتماعی میان آحاد مردم در گرو انجام دقیق مأموریت‌های ذاتی دستگاه‌های اجرایی است که در این راستا مسئولان باید در مسیر ارتقای نشاط اجتماعی فعالیت کنند و این امر نیاز به افزایش هماهنگی‌های همه‌جانبه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در ایجاد شور و نشاط در جامعه، متذکر شد: رسانه‌ها و همه ظرفیت‌های رسمی و غیررسمی موجود در کشور در هدایت جامعه به سمت شور و نشاط اجتماعی باید کمک کنند.

انتهای پیام

 

captcha