وحدت و همدلی؛ بهترین راه برون‌رفت از مشکلات امروز
کد خبر: 3781010
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

وحدت و همدلی؛ بهترین راه برون‌رفت از مشکلات امروز

گروه اجتماعی - فرمانده گردان کربلای شاهرود بهترین راه برون‌رفت از مشکلات امروز و پایان دسیسه‌های دشمن را وحدت و همدلی دانست.

وحدت و همدلی ؛ بهترین راه برون رفت مشکلات امروز

به گزارش ایکنا از سمنان، حسین قنبریان، راوی دفاع مقدس بعدازظهر دیروز، 23 دی در یادواره شهدای عملیات کربلای 5 در مسجد زینبیه شاهرود با بیان اینکه عملیات کربلای 5 نشان از رشادت‌ها و دلیر مردان دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: عملیات کربلای 5 توانست پیروزی ماندگاری بر جای بگذارد و آثار نامطلوب عدم فتح کربلای 4 را جبران کند که بر همین اساس عملیات کربلای 5 از لحاظ نظامی و سیاسی بسیار ارزشمند است.

به گفته وی؛ دشمن در آن برهه مستحکم‌ترین مواضع و موانع را به کار گرفته بود به طوری که عبور از آن‌ در عملیات کربلای 5 (به زعم دشمن) غیر ممکن بود.

راوی دفاع مقدس ادامه جنگ در آن موقعیت و لزوم تسریع در تصمیم‌گیری پس از عملیات کربلای 4 را ضرورت غیرقابل انکار دانست و افزود: رزمندگان رشید کشورمان با هدف انجام تکلیف و با به‌کارگیری تمام نیرو‌های موجود اعم از رزمنده و فرمانده برای عملیات بزرگ کربلای 5 آماده شدند.

فرمانده گردان شاهرود در عملیات کربلای پنج با بیان اینکه با بررسی اصول محاسبات نظامی و کمی، ضریب موفقیت در کربلای 5 بسیار اندک بود، افزود: این امر تضمین پیروزی از سوی فرماندهان عملیات را غیر ممکن می‌ساخت؛ اما توکل رزمندگان رشید ایران اسلامی به خداوند و یکپارچگی آنان توانست همه استحکامات دشمن را ویران کرده و آنان را منکوب رشادت‌های دلیرمردان ایران اسلامی کند.

فرمانده گردان کربلای شاهرود در عملیات کربلای 5 با بیان اینکه رزمندگان اسلام با دست خالی موانع متعدد و مستحکم دشمنان را در عملیات کربلای 5 فتح و از کشور خود دفاع کردند یادآور شد: راه برون‌رفت مشکلات امروز و پایان دسیسه‌های دشمن نیز همین وحدت و همدلی است.

یادآور می‌شود، عملیات کربلای 5 در سال 65 در محور شلمچه انجام شد.

انتهای پیام

captcha