سقوط هواپیما حوالی صفادشت تهران/ دود زیاد در منطقه
کد خبر: 3781037
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

سقوط هواپیما حوالی صفادشت تهران/ دود زیاد در منطقه

گروه جامعه ــ هواپیمای باری حوالی صفادشت تهران سقوط کرد.

سقوط هواپیما حوالی صفادشت تهرانبه گزارش ایکنا؛ صبح امروز، 24 دی‌ماه، هواپیمای باری حوالی صفادشت تهران سقوط کرد که دارای 10 سرنشین بوده است؛ این حادثه بین فرودگاه فتح و فرودگاه پیام رخ داده است.

تاکنون یک بالگرد، دو اتوبوس آمبولانس و چند آمبولانس برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

بر اساس گزارش ایکنا شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد به علت دود زیاد در منطقه، حادثه هنوز هیچکدام از مصدومان احتمالی این حادثه از هواپیما خارج نشده‌اند و عملیات همچنان ادامه دارد، ضمن اینکه این هواپیما  از انتهای باند فرودگاه فتح خارج شده و وارد خانه مسکونی شده است، خوشبختانه حادثه‌ای برای اهالی این واحد مسکونی اتفاق نیافتاده است.

کولیوند، سرپرست اورژانس کشور از کشته شدن 7 نفر و جراحت یکی از سرنشینان این هواپیما خبر داد، مجروح یاد شده مهندس پرواز این هواپیما بوده که از شیشه هواپیما به بیرون پرتاب شده و گفته است سرنشینان این هواپیما 16 نفر بوده‌اند.

سخنگوی ارتش نیز در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر با بیان اینکه این هواپیما به منظور مشارکت نیروی هوایی ارتش در طرح مردم یاری و کمک به محرومان جامعه، محموله گوشتی را از مقصد قرقیزستان به ایران حمل می‌کرد در فرودگاه فتح مجبور به فرود اضطراری شده و علت حادثه همچنان در دست بررسی است.

بر اساس گزارش ایکنا رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در ادامه از فوت 15 نفر و زنده ماندن یک نفر در حادثه سقوط هواپیمای بویینگ ۷۰۷ خبر داد.

انتهای پیام

captcha