تحصیل 50 طلبه در مرکز تخصصی حوزه علمیه بانوان دزفول
کد خبر: 3781069
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

تحصیل 50 طلبه در مرکز تخصصی حوزه علمیه بانوان دزفول

گروه معارف ـ حوزه علمیه الزهرا(س) دزفول یکی از مراکزی است که در استان خوستان در سطح سه پذیرش طلبه دارد و در حال حاضر 50 طلبه در این مرکز تخصصیمشغول به تحصیل هستند.

تحصیل 50 طلبه در مرکز تخصصی حوزه علمیه بانوان دزفول(آمـــاده)

فاطمه کاکادزفولی، معاون پژوهشی سطح سه مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: حوزه علمیه الزهرا(س) شهرستان دزفول یکی از مدارسی است که در سطح استان در سطح سه پذیرش طلبه دارد.

وی گفت: امسال حدود 70 نفر در سطح سه این مدرسه در دو رشته تفسیر و فقه و اصول اشتغال به تحصیل داشتند که 22 نفر آنها موفق به اتمام پایان‌نامه خود شده و 50 نفر در حال تحصیل هستند.

کاکادزفولی با اشاره به برنامه‌های پژوهشی این مدرسه گفت: در روزهای گذشته جلسات دفاعیه تعدادی از طلاب این مرکز برگزار شد. پنج‌شنبه 27 دی‌ماه صغری طاهری نیز از طلاب سطح 3 رشته تفسیر این مدرسه از پایان‌نامه خود با عنوان «نقش برنامه‌های جماعت محور در اعتلای جامعه از نظر آیات و روایات» دفاع می‌کند.

معاون پژوهشی سطح سه مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان دزفول گفت: حجت‌الاسلام هادی کاتبی استاد راهنمای این پایان‌نامه و دکتر فاطمه قنبری داور آن است. در همین روز نشست علمی آموزش طرح نام‌نویسی ویژه طلاب سطح 3 توسط حجت‌الاسلام دکتر میری در این مرکز برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام

captcha