ثبت‌نام هزار و ۲۰۰ رزنی در جشنواره قرآنی «در امتداد نور»
کد خبر: 3781370
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد؛

ثبت‌نام هزار و ۲۰۰ رزنی در جشنواره قرآنی «در امتداد نور»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن از ثبت‌نام هزار و ۲۰۰ نفر از این شهرستان در جشنواره قرآنی در امتداد نور خبر داد.

ثبت‌نام هزار و 200 رزنی در جشنواره قرآنی «در امتداد نور»حجت‌الاسلام حبیب‌الله غلامی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره بزرگ قرآنی «در امتداد نور» در شهرستان رزن برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره استانی است، افزود: جشنواره در امتداد نور در ۱۵ رشته کتبی و عملی و در دو مقطع سنی بالا و پایین ۱۲ سال در بخش‌های طلاب، دانش آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام از ۱۰ تیر‌ماه لغایت ۳۰ آذرماه بوده است، اظهار کرد: هزار و 200 نفر از شهرستان در این جشنواره ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه امسال ایام الله فجر مقارن با دهه فاطمیه است، ادامه داد: برگزاری ویژه‌برنامه فجر فاطمی با حضور سخنرانان و مداحان کشوری به مدت 10 شب در 10 مسجد و اعزام 15 مبلغ و مبلغه به اقصی نقاط شهرستان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.
‌غلامی از برگزاری 30 گفتمان دینی با موضوع دستاورد‌های 40 سالگی انقلاب در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مدارس با حضور اساتید مجرب اعزامی از قم همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

برگزاری 18 محفل انس با قرآن در رزن
وی از برگزاری همایش بزرگ خواهران در شهرستان خبر داد و گفت: این همایش 15 بهمن‌ماه ساعت 9 صبح در محل مسجد جامع شهر رزن ویژه 40 سالگی انقلاب اسلامی در حوزه زنان برگزار می‌شود پیش‌بینی می‌شود هزار و 500 خواهر در این همایش حضور بهم رسانند.
سرپرست تبلیغات اسلامی رزن با بیان اینکه 8 کانون فرهنگی ـ هنری در شهرستان فعال است، گفت: همزمان با این ایام، در سطح کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان و پایگاه سلامت اجتماعی، محافل انس با قرآن و جشن‌های انقلاب برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 3 مؤسسه و 20 خانه قرآن روستایی در شهرستان فعال است، ابراز کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر، 10 محفل انس با قرآن در مدارس و 8 محفل در مساجد شهرستان با حضور قاریان و حافظان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha