تخصیص 55 درصد از خدمات مجموعه ورزشی توانبخشی کردستان به ایثارگران
کد خبر: 3781662
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

تخصیص 55 درصد از خدمات مجموعه ورزشی توانبخشی کردستان به ایثارگران

گروه اجتماعی- سرپرست مؤسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار کردستان گفت: 55 درصد از خدمات مجموعه ورزشی توانبخشی ایثار، مختص ایثارگران بوده و از 45 درصد مابقی آن نیز سایر اقشار جامعه می‌توانند استفاده کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، فرشاد ارشاد، سرپرست مؤسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار کردستان امروز، 25 دی ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: مجموعه ایثار با رویکرد توانمندسازی و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی برای جامعه ایثارگران و جانبازان در سال 87 در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع کلنگ‌زنی شد.
وی افزود: مجموعه کنونی در قسمت‌های مختلفی از جمله ورزشی، توانبخشی و اقامتی در راستای فراهم کردن بستر مناسب برای نشاط جسمی و معنوی و ایثارگران، توانمندسازی جامعه هدف ایثارگری و ایجاد وحدت رویه در خدمات در 10 هزار مترمربع احداث شده است.
سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار عنوان کرد: سالن ورزشی در رشته‌های فوتسال، گلبال و هنربال، استخر سرپوشیده، بخش فرهنگی، هتلینگ و رستوران، قسمت فیزیوتراپی و توانبخشی این مجموعه در حال حاضر فعال بوده که علاوه بر جامعه ایثارگری به سایر اقشار جامعه نیز خدمات‌رسانی می‌کند.
وی ادامه داد: هر ماه به طور میانگین یک هزار و 600 نفر از استخر، 800 نفر از سالن ورزشی چندمنظوره و 500 نفر هم از قسمت بدنسازی مجموعه ایثار استفاده می‌کنند.
ارشاد اعلام کرد: 55 درصد خدمات این مجموعه مختص ایثارگران بوده و از 45 درصد مابقی آن نیز سایر اقشار جامعه می‌توانند استفاده کنند.
وی با اشاره به نبود پزشک متخصص در این مؤسسه بیان کرد: درصدد اجرای طرح پایش سلامت ایثارگران هستیم که با اعزام پزشک متخصص اجرایی خواهد شد.
سرپرست مؤسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار در پایان با بیان اینکه هرچه بیشتر به امر ورزش بپردازیم هزینه‌های ما درمانی کاهش خواهد یافت، یادآور شد: در حال حاضر 10 هزار مترمربع از مجموعه ایثار باقی مانده است که از سرمایه گذارانی که بتوانند در رشته‌های پینت بال و والیبال ساحلی بخش‌های لازم را احداث کنند، استقبال می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha