ثبت نام ۲۵۰۰ نفر سمنانی در آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3781834
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

ثبت نام ۲۵۰۰ نفر سمنانی در آزمون سراسری قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: شمار داوطلبان شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت این استان از مرز دو هزار و ٥٠٠ نفر فراتر رفت.

ثبت نام 2500 نفر سمنانی در آزمون سراسری قرآن و عترت

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز 26 دی در جمع خبرنگاران از ثبت نام 2500 نفر سمنانی در آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: تا صبح امروز یک هزار و ٥٦٣ نفر در شاهرود، ٨١٠ نفر در شهرستان سمنان و ١٤٢ نفر در شهرستان دامغان به‌عنوان شهرستانهای اول تا سوم این استان برای حضور در هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت نام‌نویسی کرده‌اند.

وی ادامه داد: جامعةالقرآن شاهرود با ثبت نام از یک هزار و ٤٧٢ نفر داوطلب حضور در این آزمون همچنان در بین مراکز قرآنی کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

فضیلت زمان ثبت‌نام برای حضور در این آزمون را تا روز پنجم بهمن‌ماه از طریق سامانه ثبت‌نام www.quranedu.ir دانست و افزود: علاقه‌مندان بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که از دهم دی‌ماه همزمان در سراسر کشور و از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir آغاز شده و تا اوایل بهمن‌ماه ادامه دارد ثبت‌نام کنند.

به گفته وی، آزمون رشته‌های الکترونیکی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه اول و دوم اسفندماه و آزمون رشته‌های کتبی نیز روز پنجشنبه، نهم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha