برگزاری ۹ محفل انس با قرآن در کردستان
کد خبر: 3781899
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

برگزاری ۹ محفل انس با قرآن در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری ۹ محفل انس با قرآن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سطح استان کردستان خبر داد.

برگزاری ۹ محفل انس با قرآن در کردستانکامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در راستای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی در سطح کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های قرآنی دهه فجر افزود: 9 محفل انس با قرآن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان بیان کرد: سه کارگاه آموزشی زبان فهم قرآن و دوره دوم کارگاه آموزشی حنجی کردن قرآن، تفسیر کوتاه قرآن در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری نشست با فعالان قرآنی در بخش هنری برای اولین بار در استان عنوان کرد: برگزاری این نشست در راستای معرفی هنرمندان قرآنی و بهره‌مندی بیشتر از فعالیت‌های هنری آنان و ... این نشست قرآنی برگزار خواهد شد.
گلباغی از برگزاری غرفه قران بخوان و جایزه بگیر در روز 22 بهمن ماه در حاشیه راهپیمایی مردمی خبر داد و گفت: اجرای همگانی سرودهای انقلابی در 12 بهمن ماه با حضور کانون‌های فرهنگی – هنری استان یکی دیگر از برنامه‌های این ایام است.
وی بیان کرد: سهمیه استان از این طرح یک هزار نفر است که به صورت گروهی در مرکز استان و شهرستان های تابعه همزمان با گلبانگ انقلاب به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان یادآور شد: این طرح ویژه گروههای سرود برادران و در رده سنی نوجوانان و جوانان ٧ تا ٤٠ سال برگزار می شود و تمامی گروه‌ها در شهرستان‌ها به اجرای برنامه می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha