هنرمندان، رزمندگان جنگ اقتصادی را همراهی کنند
کد خبر: 3782178
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

هنرمندان، رزمندگان جنگ اقتصادی را همراهی کنند

گروه فرهنگی ـ استاندار لرستان اوج تجلی هنر در اوایل انقلاب را خلق آثار و سرودهای انقلابی دانست و گفت: در جنگ اقتصادی که کشور با آن مواجه است، هنرمندان موسیقی باید در کنار رزمندگان جنگ اقتصادی و تحریم‌های دشمنان باشند.

هنرمندان موسیقی در کنار رزمندگان جنگ اقتصادی و تحریم‌های دشمنان باشندبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان شب گذشته، 27 دی‌ماه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج که در لرستان برگزار شد، در سخنانی اوج تجلی هنر در اوایل انقلاب را خلق آثار و سرودهای انقلابی دانست و گفت: در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی شاهد جایگاه ویژه موسیقی حماسی و انقلابی در کشورمان بودیم کمااینکه این آثار هیچ‌گاه از خاطر مردم فراموش نمی‌شود.

وی با تأکید بر خلق آثار هنری موسیقی حماسی و انقلابی، ادامه داد: مردم ما خاطره‌های بسیاری با سرودهای انقلابی دارند و بسیاری این آواها و موسیقی‌های حماسی و انقلابی خاطرات گذشته را در ذهن تداعی می‌کند و آن‌چه بر ما لازم است تقویت موسیقی حماسی و آواهای انقلابی است. 

خادمی با اشاره به این‌که برگزاری این جشنواره می‌تواند به تقویت فرهنگ انقلاب در عرصه‌های مختلف کمک کند، یادآور شد: این جشنواره به تداوم جنگی که امروز کشورمان با آن مواجه بوده و جنگ اقتصادی نام دارد کمک خواهد کرد این در حالی‌است که سرودهای حماسی و آواهای انقلابی تجلی هنر در عرصه انقلاب اسلامی است.

استاندار لرستان تولید آثار با محتوای انقلابی و حماسی را ابزاری برای تقویت رزمندگان جبهه اقتصادی دانست و گفت: در این جنگ اقتصادی هنرمندان موسیقی باید در کنار رزمندگان جنگ اقتصادی و تحریم‌های دشمنان باشند.

انتهای پیام

captcha