امروز افول قدرت امریکا نمایان‌تر از گذشته است
کد خبر: 3782254
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

امروز افول قدرت امریکا نمایان‌تر از گذشته است

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه زاهدان گفت: قدرت پوشالی امریکا از مدت‌ها پیش رو به زوال قرار گرفته و امروز با وجود ترامپ، بیش از گذشته، افول قدرت آن نمایان شده است.

امروز افول قدرت امریکا نمایان‌تر از گذشته استبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان امروز، 28 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: قدرت پوشالی امریکا از مدت‌ها پیش رو به زوال قرار گرفته و امروز با وجود ترامپ، بیش از گذشته، افول قدرت آن نمایان شده است.
وی با بیان اینکه سال‌ها پیش امریکا یک قدرت جهانی به حساب می‌آمد، اما امروز این‌گونه نیست، افزود: در ماجرای برجام، ایران به جهانیان نشان داد که کشوری متعهد و صلح طلب است و از سوی دیگر، امریکا به عنوان حکومتی ظالم و بدعهد بیش از پیش منزوی شد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم و مقابله با مواد مخدر، به افغانستان لشکرکشی کرد، اما در این مدت نه تنها کاری از پیش نبرد، بلکه فعالیت تروریست‌ها و تولید مواد مخدر نیز بیشتر از گذشته شده است.
وی با انتقاد از اینکه برخی‌ها در کشور دل به حمایت امریکا بسته‌اند، ادامه داد: به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب، امریکا به هر کشوری که رفت، برای آن کشور نکبت، بدبختی و بیچارگی به بار آورد.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: هرچه بیداری اسلامی در میان ملت‌ها بیشتر می‌شود، قدرت کشورهای استکبارگر بیشتر رو به افول می‌گذارد؛ به گونه‌ای که می‌بینیم روز به روز ذلت این کشورها بیشتر می‌شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، بیان کرد: این بانوی بزرگوار، سیده زنان دو عالم است، اما آن‌گونه که شایسته است، در جامعه اسلامی شناخته نشده و چهره‌ای مظلوم است.

انتهای پیام

captcha