طلاب در شناسایی و پاسخ به شبهات فضای مجازی کوشا باشند
کد خبر: 3782445
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

طلاب در شناسایی و پاسخ به شبهات فضای مجازی کوشا باشند

گروه معارف ـ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: دامنه شبهات در شبکه‌های مختلف مجازی و رسانه ای از سوی غرب علیه ارزش های اسلامی، اعتقادی و دینی مسلمانان در حال گسترش است؛ لذا طلاب جوان باید به موقع این شبهات را شناسایی کرده و به آنها پاسخ دهند.

طلاب در شناسایی و پاسخ به شبهات در فضای مجازی کوشا باشند

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کاظم‌لو، مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین صبح امروز، 29 دی ماه در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خواهران قزوین، ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: وجود مقدس حضرت زهرا (س) برای تمام عالم بشریت با برکت بود، چرا که همه انسان‌ها در اعصار مختلف می‌توانند از این وجود مقدس به عنوان کامل‌ترین الگوی رفتاری و عملی بهره ببرند.
وی تصریح کرد: خط حضرت فاطمه زهرا (س)، خط استمرار ولایت است و آن حضرت اولین شهید راه ولایت هستند و یکی از معارف حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت است.
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: طلاب حوزه های علمیه خواهران باید برای معرفی جایگاه ولایت تلاش تلاش بیشتری نسبت به گذشته در این عرصه مهم داشته باشند.
وی  اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی طلاب جوان این است که بتوانند سیره حضرت فاطمه زهرا (س) را در تربیت فرزندان به مادران جوان انتقال دهند.
حجت الاسلام کاظم لو خاطرنشان کرد: امروز دامنه شبهات در شبکه های مختلف مجازی و رسانه ای از سوی غرب علیه ارزش های اسلامی، اعتقادی و دینی مسلمانان در حال گسترش است لذا طلاب جوان باید به موقع این شبهات را شناسایی کرده و به آنها پاسخ دهند.
انتهای پیام

captcha