تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ قرآن/ آخرین آمار استان‌ها
کد خبر: 3784148
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ قرآن/ آخرین آمار استان‌ها

گروه مسابقات ــ زمان ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن که تا پایان وقت امروز پنجم بهمن‌ماه اعلام شده بود به مدت پنج روز دیگر تمدید شد.

به گزارش ایکنا؛ زمان ثبت‌ نام برای حضور در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن که از روز ۱۰ دی‌ماه سال جاری همزمان در سراسر کشور و از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir آغاز شده و تا پایان پنجم بهمن ماه ادامه داشت، تمدید شد.
بر همین اساس زمان ثبت نام برای حضور در این آزمون به مدت پنج روز یعنی تا دهم بهمن ماه تمدید شد تا متقاضیان بیشتری حضور داشته باشند.
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، امسال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌‌شود. همچنین، برای اولین بار در تاریخ آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، همکاری با طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ نیز انجام شده است. در این مشارکت، اجرای طرح بشارت در برنامه‌های آزمون مشترک دستگاه‌های فوق قرار گرفته است.
براساس آنچه در دستورالعمل اجرایی آزمون سراسری حفظ آمده است، آزمون رشته‌های الکترونیکی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، اول و دوم اسفندماه و آزمون رشته‌های کتبی نیز روز پنجشنبه، نهم اسفندماه برگزار می‌شود.
همچنین آزمون رشته‌های شفاهی ویژه گروه سنی مقطع ابتدایی و پایین‌تر و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی از ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه برپا می‌شود. روزهای ۱۸ تا ۲۳ اسفندماه نیز آزمون رشته‌های شفاهی ویژه دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شرکت‌کننده در رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم و در سطح مدارس برگزار می‌شود.
تا پایان روز چهارم بهمن ماه و یک روز قبل از پایان مهلت اولیه، مشخصات بیش از 130 هزار نفر ثبت شده است که استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و تهران به رقم بالای 10 هزار نفر رسیده‌اند. همچنین استان‌های ایلام، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد نیز طی این مدت کمتر از هزار نفر ثبت نامی داشته‌اند.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ قرآن / آخرین آمار استقبال در استان‌ها

تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ قرآن / آخرین آمار استقبال در استان‌ها

انتهای پیام

captcha