درخشش صدا و سیمای مرکز قزوین در مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی
کد خبر: 3784465
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

درخشش صدا و سیمای مرکز قزوین در مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر قرآن و عترت صدا و سیمای مرکز قزوین از درخشش این مرکز در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی خبر داد.

درخشش صدا و سیمای مرکز قزوین در مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی

حسن اکبری، دبیر قرآن و عترت صدا و سیمای مرکز قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی 3627 نفر از همکاران رسانه ملی و خانواده‌های آنها شرکت کردند که در نهایت 4 نفر از همکاران صداوسیمای مرکز قزوین حائز رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات شدند. 
وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، روخوانی و روانخوانی قرآن مفاهیم قرآن(کتبی)، اذان و همچنین بخش‌های جنبی نظیر آثار پژوهشی، فضای مجازی، تولیدات رسانه‌ای، تذهیب و نقاشی شرکت کردند که پس از بررسی و داوری دقیق، براساس سهمیه‌بندی مناطق پنج‌گانه کشوری و شهر تهران افراد برگزیده به مرحله نهایی راه یافتند.
دبیر قرآن و عترت صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام کرد: صدا و سیمای مرکز قزوین در بخش آثار کوتاه رسانه ای با دو اثر «چند قدم تا بهشت»عباس تورج فرد و «نمایش رادیویی» رضا داداشی رتبه‌های برتر این بخش را کسب کرد.
اکبری بیان کرد: همچنین در بخش تذهیب فاطمه ایراندوست رتبه سوم را کسب کرد و در بخش فضای مجازی نیز حسن اکبری با مدیریت کانال «النفس المطمئنه» شایسته تقدیر شناخته شد.
انتهای پیام

captcha