۱۱۴ جلسه قرآنی به نام شهدا در سطح استان کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3784829
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
به‌مناسبت کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان؛

۱۱۴ جلسه قرآنی به نام شهدا در سطح استان کرمان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: به‌مناسبت کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان برگزاری ۱۱۴ جلسه قرآنی به نام شهدا در سطح استان کرمان برنامه‌ریزی شده که در این راستا ۳۰۰ جلد قرآن را از سازمان مرکزی دارالقرآن الکریم هدیه گرفتیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز یکشنبه، 7 بهمن در جلسه کمیته‌های 6 گانه ستاد کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان با اشاره به فعالیت کمیته تشکل‌ها گفت: برگزاری ۱۱۴ جلسه قرآنی به نام شهدا در سطح استان کرمان برنامه‌ریزی شده که در این راستا ۳۰۰ جلد قرآن را از سازمان مرکزی دارالقرآن الکریم هدیه گرفتیم.
وی افزود: افتتاحیه رسمی این طرح از ۱۲ بهمن‌ماه خواهد بود و بین ۵ تا ۶ جلسه در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به ایجاد میز خدمت در مساجد و مصلاها با بیش از ۱۰۰ جلسه بیان کرد: برای کمک به آزادی 116 زندانی جرائم غیرعمد برنامه‌ریزی شده که مقدمات آزادی ۴۴ نفر فراهم شده است.
کاظمی، معاون سپاه ثارالله استان کرمان نیزدر این جلسه اشاره به اینکه از دو هفته آینده برنامه‌های اجرایی کنگره آغاز می‌شود، گفت: از ۲۷ بهمن‌ماه نیز برنامه‌ای فرهنگی کنگره، افتتاح نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و برنامه فصل شیدایی به مدت ۱۰ شب آغاز خواهد شد.
وی افزود: از دو ماه قبل هر هفته جلسه دو ساعته با دبیران و مسئولان کمیته‌ها درباره برنامه‌های آن‌ها داشته و جمع‌بندی نهایی ارائه شده است.
رحمان جلالی، مسئول کمیته فضای مجازی کنگره 6500 شهید استان کرمان نیز در این جلسه گفت: طراحی ۲۵ اینفوگرافی از عملیات‌های لشکر ۴۱ ثارالله، ۱۰۰ عکس نوشته مرتبط با شهدا برای فضای اینستاگرام، ساخت بازی آنلاین و اپلیکیشن شهدای کرمان از جمله اقدامات این کمیته است.
همچنین علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این نشست اعلام کرد: 27 بهمن تا سوم اسفندماه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و سیزدهمین نمایشگا قرآن کریم استان کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha