برگزاری جشن جمع‌آوری بخاری‌های نفتی در مدارس خراسان‌شمالی
کد خبر: 3784860
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

برگزاری جشن جمع‌آوری بخاری‌های نفتی در مدارس خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌شمالی در نشستی با محوریت بررسی روند گازرسانی و برچیدن بخاری‌های نفتی مدارس، گفت: با کار گروهی انجام شده، دهم بهمن ماه خراسان شمالی شاهد برگزاری جشن برچیدن بخاری‌های نفتی خواهد بود.

برگزاری جشن جمع‌آوری بخاری‌های نفتی در مدارس خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، رضا رجب‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌شمالی در نشستی با محوریت بررسی روند گازرسانی یه مدارس استان اظهار کرد: بحث برچیدن بخاری های نفتی از مدارس و جلوگیری از بروز حوادث آتش سوزی که دل هر ایرانی را به درد می آورد، از اولویت های طرح شده استاندار خراسان شمالی بود که با کار گروهی منسجم و تقسیم کار بین متولیان امر در پایان فرصت زمانی تعیین شده شاهد تحقق این هدف خواهیم بود.
وی افزود: اگرچه در ابتدای کار همپوشانی و ناهماهنگی به چشم می خورد، اما در ادامه مسیر کارها نظم گرفت و ستاد ویژه این کار در استان با حضور فرمانداران، بخشداران، مشاوران استاندار و دیگر مدیران مربوط، تشکیل و امور پیگیری شد و این انسجام گروهی ایجاد شده در ادامه برای انجام دیگر پروژه های استان نیز ادامه خواهد شد.
وی یادآورشد: برچیدن بخاری‌های نفتی از مدارس یک حرکت ارزشمند و جهادی است که باید به سمع و نظر مردم رسانده شود.
رجب زاده افزود: تاکید استاندار بر برگزاری جشن برچیدن بخاری‌های نفتی در یکی از روستاهای تمامی شهرستان ها با حضور فرماندار، امام جمعه، مسئولان محلی و مردم است.
وی عنوان کرد: در مرکز استان هم با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه، این مراسم برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha