برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن «رهپویان ولایت» در کردستان
کد خبر: 3784862
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن «رهپویان ولایت» در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس فرهنگی کمیته امداد کردستان از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن «رهپویان ولایت» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبرداد.

جلیل رحمتی، کارشناس فرهنگی کمیته امداد کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن «رهپویان ولایت» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبرداد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، ترجمه و مفاهیم، نهج‌البلاغه و اذان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآنی «رهپویان ولایت» در طول ایام الله دهه فجر در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود؛ افزود: در این دوره از رقابت‌های قرآنی مددجویان امداد، کارکنان و خانواده‌های آنان می‌توانند شرکت کنند.
رحمتی بیان کرد: دوره از مسابقات قرآن کریم، ویژه مددجویان تحت حمایت، کارکنان و خانواده‌های آن‌ها بوده که در گروه‌های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: رویکرد اصلی برگزاری این مسابقات زمینه‌سازی برای ایجاد جامعه متحد قرآنی جهت آمادگی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج)، استفاده از مسابقات به‌عنوان ابزار تربیتی برای تقویت ایمان و معرفت دینی، پرورش روحیه تحقیق، تفکر، تدبر و تعقل در قرآن و سیره اهل بیت(ع) و ایجاد رقابت سالم در فعالیت‌های قرآنی است.
انتهای پیام

captcha