مهلت ثبت‌نام در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن تمدید شد
کد خبر: 3785049
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

مهلت ثبت‌نام در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کردستان ‌گفت: مهلت ثبت‌نام در بزرگترین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ۱۰ بهمن تمدید شد.

جمشید محمدی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با اعلام سایت رسمی بزرگنرین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام این دوره از مسابقات تا ۱۰ بهمن‌ماه تمدید شد.
وی افزود: با توجه به تغییرات جدید ثبت‌نام سوره ناس تا زلزال برای تمامی داوطلبان به غیر از دانش‌آموزان امکان‌پذیر است، همچنین سوره‌های ملک و واقعه برای شرکت‌کنندگان رشته حفظ سور منتخب امکان‌پذیر است.
رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به اینکه بزرگترین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اسفند‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، بیان کرد: این آزمون به‌صورت کلی در سه گروه امتحانی و در قالب ۱۸ رشته شامل گروه حفظ قرآن کریم با هشت رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت (ع) با هفت رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با سه رشته برگزار می‎شود.
محمدی در پایان یادآور شد: طبق آخرین برنامه‌‌ریزی‌ها آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اسفند‌ماه سال ۹۷ برگزار می‌شود به این ترتیب که آزمون رشته‌های الکترونیکی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه یکم و دوم اسفند‌ماه، آزمون رشته‌های کتبی روز پنجشنبه ۹ اسفند‌ماه، آزمون رشته‌های شفاهی ویژه گروه سنی مقطع ابتدایی و پایین‌تر و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی از روز شنبه ۱۱ اسفند تا پنجشنبه ۱۶ اسفند و آزمون شفاهی ویژه دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شرکت‌کننده در رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم از روز شنبه، ۱۸ اسفند تا پنجشنبه ۲۳ اسفند برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha