کتاب «وقتی که قم تب کرد» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3785713
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

کتاب «وقتی که قم تب کرد» رونمایی می‌شود

گروه فرهنگی ــ دبیرکارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قم از رونمایی کتاب «وقتی که قم تب کرد» همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد. 

به گزارش ایکنا از قم، محمد رسول مهدوی امروز 9 بهمن در نشست خبری با عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان قم گفت: در رابطه با دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی در حوزه درمان و بهداشت قم یک اینفوگرافیک و موشن‌گرافیک با نام راهی که آمده‌ایم در معرفی شاخص‌های پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان طراحی شده است. 
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: همچنین نمایشگاه عکس سلامت در قاب انقلاب اسلامی برپا خواهد شد. 
وی تصریح کرد: در جهت برگزاری برنامه های دهه فجر کمیته بهداشت و درمان 40 سالگی انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی استان قم برای معرفی و تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در حوزه بهداشت و درمان تشکیل ‌شده است. 
مهدوی اظهار کرد: همچنین نمایشگاهی از تجهیزات و فناوری‌ها و پیشرفت‌هایی که در این زمینه انجام‌شده است که هم‌ زمان با دهه فجر برگزار و دانشگاه علوم پزشکی نیز در غرفه ای دستاوردهای خود را به نمایش خواهد گذاشت. 
وی یادآوری کرد: 40 خاطره کوتاه از پزشکان قمی منشر شده است که تحت عنوان کتاب وقتی که قم تب کرد رونمایی می شود. 
دبیرکارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قم گفت: مستند تلویزیونی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان چهل برگ در حال ساخت است که در شبکه قم و شبکه های سراسری پخش می شود. 
وی اظهار کرد: 40 تیم پزشکی بسیج در این ایام به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم می پردازند.
انتها پیام
captcha