۳۰ هزار دانش آموز خراسان‌شمالی نیازمند کمک خیرین
کد خبر: 3786851
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

۳۰ هزار دانش آموز خراسان‌شمالی نیازمند کمک خیرین

گروه اجتماعی- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: هم اکنون 30 هزار دانش آموز نیازمند و محروم در استان وجود دارد که نیازمند حمایت خیران و نهادهای حمایتی هستند.

۳۰ هزار دانش آموز خراسان‌شمالی نیازمند کمک خیرین

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، عباس سعیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز ۱۳ بهمن ماه در نشست خبری اظهارکرد:با توجه به وجود ۳۰ هزار دانش آموز محروم و نیازمتد در استان، از دستگاه‌های مختلف، خیران و نهادهای حمایتی انتظار می رود برای کمک به این دانش آموزان همکاری داشته باشند.
وی افزود: تلاش ما این است که هیچ دانش آموز لازم التعلیم به علت فقر و نیاز مالی از حضور در کلاس های درس بازنماند.
وی با بیان اینکه قرارگاه آبادانی، جهاد سازندگی، بنیاد علوی و آستان قدس بیش از هفت هزار دانش آموز مناطق محروم خراسان‌شمالی را تحت پوشش خود قرار داده اند، گفت: این تعداد از دانش آموزان از صبحانه، نهار و شام در مدارس برخوردار خواهند شد.
وی یادآورشد: خراسان‌شمالی جز هفت استانی بوده که با گذشت پنج ماه از سال تحصیلی هنوز برای توزیع شیر بین دانش آموزان اعتباری دریافت نکرده است.
سعیدی با اشاره به حذف شدن بخاری‌های نفتی از مدارس استان، یادآورشد: با دستور استاندار یک هزار و 378 دستگاه بخاری هرمتیک جایگزین بخاری‌های نفتی 344 مدرسه روستایی استان شد.
وی گفت: البته این مدارس، در روستاهای است که دارای گاز و برق بودند و اکنون شمار بسیار اندکی از مدارس روستایی در مناطقی که هنوز گاز و برق ندارند، با بخاری نفتی گرم می شوند.
انتهای پیام

captcha