تردد فقط با زنجیر چرخ در گردنه‌ها و راه‌های روستایی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3787397
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

تردد فقط با زنجیر چرخ در گردنه‌ها و راه‌های روستایی خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی گفت: بر اثر بارش برف و یخبندان تردد وسایط نقلیه در محورهای کوهستانی و برخی از راه‌های روستایی این استان فقط با زنجیر چرخ امکان‌‌پذیر است.

تردد فقط با زنجیر چرخ در گردنه و راه‌های روستایی خراسان‌شمالی

سرهنگ علیرضا حسین‌زاده، رئیس پلیس راه استان در گفت‌وگو با ایکنا خراسان‌شمالی اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در گردنه‌های اسدلی و پلمیس در اسفراین و امین الله در بجنورد فقط با زنجیر چرخ انجام می‌شود.
وی ادامه داد: علاوه بر آن تردد در محورهای روستایی بخش سرحد شیروان، مسیر حصار حسینی در بجنورد به سنخواست نیز بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست و مابقی راه‌ها با تلاش راهداران بازگشایی شده است اما به دلیل بارندگی تمامی جاده‌های استان لغزنده هستند.
حسین‌زاده با بیان اینکه کولاک شدید و برف میزان دید افقی رانندگان را تا میزان زیادی کاهش داده است، گفت: به علت وضعیت محورهای مزبور، از شب گذشته تردد انواع خودروهای سنگین از قبیل کشنده و تریلر در این محورها ممنوع اعلام شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی با اشاره به بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و از به همراه داشتن تجهیزات زمستانه و گرمایشی و سالم بودن بخاری خودرو قبل از سفر اطمینان حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha