فعالان قرآنی استان یزد تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3787686
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

فعالان قرآنی استان یزد تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: در همایش بزرگ جامعه قرآنی از ۲۲ نفر از حافظان ۲۲ جزء به بالا و ۲۲ نفر از مربیان قرآنی که در بهمن سال ۱۳۵۷ به دنیا آمده‌اند، تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از برگزاری نهمین همایش بزرگ جامعه قرآنی استان با عنوان «قرآن، کتاب انقلاب» خبر داد.

وی اظهار کرد: این همایش امشب، 16 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل آستان مقدس امامزاده سید جعفر(ع) واقع در بلوار جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام رضایی گفت: سخنرانی حجت‌الاسلام معزالدینی، امام جمعه موقت یزد و اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی از جمله برنامه‌های نهمین همایش بزرگ «قرآن، کتاب انقلاب» خواهد بود.
وی افزود: تجلیل از 22 نفر از حافظان 22 جزء به بالای قرآن که در سال 1357 به دنیا آمده‌اند و تجلیل از 22 نفر از مربیان قرآنی که در بهمن سال 1357 به دنیا آمده‌اند از دیگر برنامه‌های این مراسم است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در این همایش همچنین مسابقه «قرآن، کتاب انقلاب» نیز قرعه کشی و به برندگان جوایز ارزنده‌ای اهداء می‌شود.
وی از تمامی فعالان قرآنی استان دعوت کرد تا با حضور خود در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب تجدید بیعت کنند.
 
انتهای پیام
captcha