فعالیت‌های قرآنی در مسیر تکامل باشد
کد خبر: 3787992
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

فعالیت‌های قرآنی در مسیر تکامل باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد گفت: همه فعالیت‌های قرآنی باید بر مبنای چهل سالگی و تکامل باشد و از موازی کاری‌ها پرهیز شود.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان یزد شب گذشته، 16 بهمن در نهمین همایش جامعه قرآنی استان با عنوان قرآن، کتاب انقلاب که در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد برگزار شد، اظهار کرد: همایش امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نهمین همایش جامعه قرآنی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در پایان این همایش از ۲۲ نفر از حافظان ۲۲ جزء به بالای قرآن که در سال ۱۳۵۷ به دنیا آمده‌اند و ۲۲ نفر از مربیان قرآنی که در بهمن سال ۱۳۵۷ به دنیا آمده‌اند تجلیل به عمل می آید.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان یزد بیان کرد: با توجه به اینکه در چهل سالگی انقلاب قرار داریم، همه فعالیت های قرآنی نیز باید بر مبنای چهل سالگی و تکامل باشد و از موازی کاری ها پرهیز شود.
وی گفت: خوشبختانه برگزاری این همایش با همکاری چهار نهاد نشان از هم افزایی بین دستگاه ها و پرهیز از موازی کاری هاست.
یادآور می شود در این همایش که با حضور سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان، حجت الاسلام محمدحسن معزالدینی امام جمعه موقت یزد، حجت الاسلام حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضایی مسئول امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و کاظمی مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف استان برگزار شد، تواشیح و تجلیل از دیگر برنامه ها بود.

انتهای پیام

captcha