برگزاری همایش «نقش زن قرآنی در خانواده» در سقز
کد خبر: 3787756
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

برگزاری همایش «نقش زن قرآنی در خانواده» در سقز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز با اشاره به برنامه‌های قرآنی در دهه فجر امسال گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی همایش «نقش زن قرآنی در خانواده» در سقز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این محفل در این شهرستان با حضور قاری بین‌المللی کریم منصوری و حافظ روشندل کشوری احمد دباغ و حافظ نوجوان مصطفی دباغ در 17 بهمن‌ماه در مسجد جامع برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری گفتمان‌های موضوعی دهه فجر در شهرستان سقز خبر داد و افزود: این گفتمان‌ها با حضور روحانیان در بخش‌های مختلف شهرستان و به میزبانی مدارس و مساجد برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام رازیانی عنوان کرد: در گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی سقز دستاوردهای انقلاب اسلامی، اهداف انقلاب اسلامی، تهاجم فرهنگی دشمنان و ... برای مخاطبان تبیین خواهد شد.
وی با بیان اینکه در کمیته قرآن برنامه و فعالیت قرآنی زیادی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: از شاخص‌ترین این برنامه‌ها برگزاری محفل انس با قرآن، کرسی‌های تلاوت قرآن، مسابقات حفظ و تفسیر و قرائت قرآن، برگزاری غرفه‌های قرآن بخوان و جایزه بگیر در مسیر 22 بهمن، مسابقات فوتبال بین قرآن‌آموزان، همایش عفاف و حجاب، همایش نقش زن قرآنی در خانواده و غبارروبی مزار شهدا و غیره است.
انتهای پیام

captcha