بهره‌برداری از ۶۰ پروژه برق‌رسانی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3787834
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

بهره‌برداری از ۶۰ پروژه برق‌رسانی در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل شرکت برق خراسان‌شمالی گفت: در ایام‌الله دهه فجر انقلاب، ۶۰ پروژه برق‌رسانی با اعتبار بیش از ۴۱۳ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۶۰ پروژه برق‌رسانی در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، صبوری، مدیرعامل شرکت برق استان امروز، ۱۶ اسفندماه در نشست خبری اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶۰ پروژه با اعتبار ۴۱۳ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال اعتبار در سطح استان به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: از مجموع این تعداد پروژه برق رسانی در استان ۱۴ پروژه مربوط به شهرستان بجنورد، ۹پروژه اسفراین، هفت مورد در شیروان، شش طرح در گرمه، هشت فقره در جاجرم افتتاح شده است.
وی افزود: این پروژه ها شامل احداث شبکه فشار متوسط، ساخت ۱۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، نصب ۲۰ دستگاه کلید هوشمند هوایی و نصب و جایگزینی چراغ هایLED است.
وی با بیان اینکه هم اکنوم چهار برابر مصرف برق در استان هم تولید داریم، یادآورشد: ارزش سرمایه گذاری‌های برق در استان تنها در نیروگاه شیروان 1.2 میلیارد دلار است.
صبوری با اشاره به اینکه شاخص برخورداری از برق در استان 99.9 درصد است، خاطرنشان کرد: هم اکنون 721 روستای بالای 20خانوار و 207 روستای زیر 20 خانوار برق رسانی شده است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر همه روستاها به جزء آبادی‌های چند نفره و دارای سکنه از نعمت برق برخوردار شده اند.
صبوری تاکید کرد: برق رسانی به روستاهایی انجام می شود که در وزارت کشور دارای کد هستند.
انتهای پیام

captcha