رجوع به قرآن؛ تنها راه مقابله با شبهه‌پراکنی دشمن
کد خبر: 3787976
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

رجوع به قرآن؛ تنها راه مقابله با شبهه‌پراکنی دشمن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دشمن در فضای مجازی دائماً ‌علیه دین و ائمه اطهار(ع) شبهه‌پراکنی می‌کند و تنها راه مقابله با آن رجوع به قرآن است.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف‌حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، شب گذشته، 16 بهمن‌ماه در نهمین همایش جامعه قرآنی استان با عنوان «قرآن، کتاب انقلاب» اظهار کرد: هر اتفاقی بخواهد در عالم بیفتد و هر فتنه‌ای بخواهد ایجاد شود، راهکار آن در قرآن کریم نشان داده شده و اگر به سمت قرآن برویم قطعاً ما را راهنمایی می‌کند.
وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و به رهبریت امام خمینی(ره) اسلام ناب تشیع در عالم معرفی شد و اسلام آمریکایی از بین رفت.
‌حسینی‌کوهستانی افزود: ان‌شاءالله این اسلام ناب و تشیع در عالم حاکمیت پیدا می‌کند و مردم در پرتو دین و ائمه اطهار(ع) زندگی خواهند کرد.
وی ادامه داد: قرآن می‌فرماید: اگر می‌خواهید عزت و اقتدار پیدا کنید و پیروز شوید باید مقاومت کنید کما اینکه مردم ما چهل سال است که با حوادث گوناگون روبه‌رو بوده و مقاومت کردند و همواره پیروز شدند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: یکی از آن حوادث دفاع مقدس بود که با مقاومت، ایستادگی، فداکاری و ایثار مردم دشمنان در توطئه‌های خود ناکام ماندند.
وی ادامه داد: در حال حاضر هم فضای مجازی دائماً علیه دین و حضرت زهرا(س) و ائمه اطهار(ع) شبهه‌پراکنی می‌کند و تنها راه مقابله با آن رجوع به قرآن است.
حسینی‌کوهستانی با اشاره به اینکه ‌ملت ایران در شناخت دشمن اشتباه نکردند و می‌دانیم که استکبار جهانی دشمن همیشگی ما است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دست استکبار را از منابع کشور ایران قطع کرد لذا آنها همواره علیه انقلاب اسلامی توطئه کرده و می‌کنند اما به فضل خدا با همراهی و حضور مردم این توطئه‌ها ناکام مانده و خواهد ماند.
یادآور می‌شود، در این همایش که با حضور سردار میرحیدری، فرمانده انتظامی استان، حجت‌الاسلام محمدحسن معزالدینی، امام جمعه موقت یزد، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان، دشتی، مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام رضایی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و کاظمی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف استان برگزار شد، تواشیح و تجلیل از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام

captcha