ایجاد نظام ولایی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3788480
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

ایجاد نظام ولایی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را ایجاد نظام ولایی و حاکمیت الهی در جامعه عنوان کرد و گفت: تبعیت مردم از مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و حضور در صحنه‌های مختلف باعث استحکام و تداوم انقلاب اسلامی ایران شده است.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین جمال یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان روز گذشته، 17 بهمن ماه در کارگاه آموزشی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که ویژه روحانیون مستقر، مدیران، کارشناسان و اساتید گفتمان های دینی برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، نقش محوری و تعیین‌کننده مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام در چهار دهه گذشته را انکارناپذیر دانست و تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما این است که انقلاب اسلامی را با همه فرازها و نشیب‌ها به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی تقارن ایام فاطمیه با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی مغتنم برای الهام گیری از روحیه انقلابی گری آن حضرت برشمرد و افزود: به دلیل تقارن ایام‌الله دهه فجر با شهادت حضرت فاطمه(س) باید حرمت این ایام حفظ شود.

یاری با بیان اینکه گرامیداشت ایام الله دهه فجر جزو فرهنگ انقلابی و دینی ما و نشات گرفته از شعائر اسلامی و دینی است، اظهار کرد: ثمره انقلاب اسلامی دست یافتن به شعائر دینی و آموزه‌های راهگشای اسلام است و پیروزی حیات‌بخش انقلاب اسلامی با دادن خون هزاران شهید به دست آمده که این آموزه‌ها و معارف دینی در صدر تفکرات و خط مشیء مبارزات قرار داشته و دلیل اصلی پیروزی شکوهمند انفلاب اسلامی همین تفکر و ارزش بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را ایجاد نظام ولایی و حاکمیت الهی در جامعه عنوان کرد و گفت: تبعیت مردم از مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و حضور در صحنه‌های مختلف باعث استحکام و تداوم انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی ادامه داد: این شکوه و عظمت به آسانی به دست نیامده است؛ به طوری که در این چهل سال دشمنان بارها تلاش کرده اند که ملت غیور ایران اسلامی را از تحت حاکمیت نظام ولایی خارج ساخته و نظام طاغوتی را حکمفرما کنند و نتوانسته اند.

عضو شورای فرهنگ عمومی گیلان با ابراز اینکه انقلاب اسلامی از تمامی فتنه های دشمنان سربلند بیرون آمده است، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی این چهار دهه همواره رو به جلو حرکت کرده، به طوری که امروز انقلاب به سرتاسر منطقه و جهان صادر شده است.

یاری با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین دلایل ماندگاری و تاثیرگذاری ویژه انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا همین ویژگی دینی آن بود، تصریح کرد: اتکا به خداوند متعال و قطع امید از یاری غرب و شرق در انقلاب اسلامی سبب شد انقلاب به پیروزی رسیده و ملت ایران از دوران سیاه رژیم ستمشاهی به دوران نور و روشنایی انقلاب و نظام اسلامی هجرت کنند.

انتهای پیام

captcha