راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای نشان دادن اقتدار و عزت ایرانیان به جهان است
کد خبر: 3788849
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
فرماندار تربت‌حیدریه:

راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای نشان دادن اقتدار و عزت ایرانیان به جهان است

گروه شهرستان‌ها – فرماندار تربت‌حیدریه گفت: ایام‌الله دهه فجر بستری برای ارتقای دستاوردها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و روز حماسی 22 بهمن فرصتی برای نشان دادن دوباره اقتدار و عزت ایرانیان به سراسر جهان است.

راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای نشان دادن اقتدار و عزت ایرانیان به جهانیان استعلی رستمی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون در برابر فشارها و تحریم‌های 40 ساله استکبار مقاومت و ایستادگی کرده و همین امر بیانگر اهمیت و نقش تاثیرگذار آن در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به انتقال دستاوردهای نظام به نسل آینده افزود: انجام اقدامات موثر در ایام دهه فجر و نیز حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن زمینه را برای انتقال ارزش‌های این نظام به نسل‌های آینده فراهم می‌کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه بیان کرد: طی 40 سال اخیر دشمنان اسلام از هر فرصتی استفاده کردند تا به کشور لطمه وارد کنند اما ایران اسلامی با حفظ وحدت، انسجام ملی و تبعیت محض از فرامین رهبری در برابر تمام توطئه‌های دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده و هنوز انقلاب اسلامی زنده و پویاست و به مسیر خود ادامه خواهد داد بی‌شک هر دولت دیگری قادر به ایستادگی نبود.

وی تصریح کرد: در چله انقلاب اسلامی جریان‌های تصمیم‌ساز دو رسالت مهم برعهده دارند، نخست آنکه دستاوردهای انقلاب را به درستی برای مردم تبیین کنند و دوم به آسیب‌شناسیِ نقاط ضعف بپردازند تا بتوان نقشه راه جامعی برای پیشرفت کشور در ابعاد گوناگون ترسیم کرد.

رستمی 22 بهمن را روزی حماسی و تاریخی ماندگار در تقویم کشور دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست و تا همیشه در یادها و خاطره‌ها ماندگار شد.

وی ادامه داد: همزمانی فجر انقلاب با ایام سوگواری فاطمیه در شرایطی که دشمنان تمام تلاش خود را برای جدایی انقلاب و اعتقادات مذهبی ملت ایران می‌کنند زمینه‌ای را فراهم کرده تا بار دیگر مردم و دولت با یکدیگر متحد شوند و با پایبندی بر اصول اعتقادی در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

فرماندار تربت‌حیدریه با تاکید بر حضور گسترده مردم و مسولین در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم انقلابی این شهرستان پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور حماسی و وحدت آفرین در این روز حماسی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد و این حرکت عظیم تجلی وحدت و همدلی مردم و مسئولان به ویژه در راستای توصیه‌ موکد اخیر مقام معظم رهبری خواهد بود.

رستمی تصریح کرد: مردم غیور و انفلابی تربت‌حیدریه 22 بهمن همگام با سراسر کشور در مسیر خیابان فردوسی به سمت میدان بسیج این شهرستان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه ... با امام راحل و شهدا میثاق دوباره خواهند بست.

انتهای پیام

captcha