بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت 22 بهمن
کد خبر: 3789048
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت 22 بهمن

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از تمامی مردم، آحاد مختلف جامعه و گروه‎های سیاسی، برای شرکت در راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ در بیانیه این سازمان برای دعوت از آحاد مختلف جامعه برای شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن آمده است:

انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است. امروز انقلاب اسلامی ایران پس از 40 سال که از عمر بابرکت و افتخارآمیز آن می‌گذرد، توانسته است به‎رغم تمامی موانع، سختی‎ها، دست‎اندازی‌ها و توطئه‌های دشمنانش با تکیه بر پشتوانه مردمی حرکت الهی خویش را ادامه دهد.

مردم با بصیرت و انقلابی ایران در سایه روشنگری‎های امام خمینی(ره) و جانشین خلف ایشان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باید چون دژی محکم و کوهی استوار در مقابل این فتنه‌گری‌ها بایستند و از حقوق مسلم خود در عرصه‎های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و نظامی صیانت کنند.

کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در راهپیمایی باشکوه، سراسری و دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن که مزین و آراسته به نام سیدة نساء العالمین حضرت فاطمه زهرا(س) است، حضوری فعال و تجدید میثاق دیگری را با انقلاب اسلامی خواهند داشت.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از تمامی اقشار مردم و گروه‎های سیاسی دعوت می‎کند که همانند سال‎های گذشته با شرکت در صفوف به هم پیوسته اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

 

انتهای پیام

captcha