مردم بهترین حامی انقلاب و نظام هستند
کد خبر: 3789291
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

مردم بهترین حامی انقلاب و نظام هستند

گروه اجتماعی - استاندار گیلان با بیان اینکه پیام حضور مردم وحدت، همدلی و پایبندی به آرمان های انقلاب و نظام است، خاطرنشان کرد: همچنان که مردم تاکنون برای حفظ این آرمان ها تلاش کردند، مطمئنا در تداوم آن نیز بهترین حامی و پشتیبان خواهند بود.

به گزارش ایکنا از گیلان، مصطفی سالاری، استاندار گیلان در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهر رشت در گفت وگو با خبرنگاران، رمز بقای انقلاب اسلامی را حضور مردم در تمامی صحنه ها دانست و اظهار کرد: مردم در هر شرایطی با حضور در تمامی صحنه ها، حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام می کنند و این بزرگترین سرمایه نظام است.

وی با بیان اینکه پیام حضور مردم وحدت، همدلی و پایبندی به آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: همچنان که مردم تاکنون برای حفظ این آرمان ها تلاش کردند، مطمئنا در تداوم آن نیز بهترین حامی و پشتیبان خواهند بود.

استاندار گیلان ادامه داد: 22 بهمن تحت هدایت امام راحل با شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» و با هدف متعالی تعیین سرنوشت و مردم سالاری دینی شکل گرفت و امروز نیز با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مسیر تعالی را سرافرازانه ادامه می دهد.

سالاری گفت: دلیرمردان و شیرزنان گیلانی از دیرباز حضوری پررنگ و باشکوه در عرصه های سرنوشت ساز انقلاب داشته اند و امروز نیز حماسه حضورشان به نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران تبدیل شد.

انتهای پیام

captcha