جشنواره قرآن‌ و عترت بهزیستی همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3789441
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

جشنواره قرآن‌ و عترت بهزیستی همدان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان همدان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان اسفندماه سال جاری با مراجعه به سایت www.fsbk.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

جشنواره «قرآن‌وعترت» بهزیستی همدان برگزار می‌شودافشین وهابیان، دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرحله استانی چهارمین جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت ویژه خانواده بهزیستی استان همدان نیمه دوم فروردین‌ماه سال 98 برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تا به اکنون 300 نفر در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند، افزود: این جشنواره در ۲ بخش آقایان و بانوان ویژه کارکنان، پرسنل و خانواده‌های آن‌ها و همچنین مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان در دو گروه سنی بالا و پایین ۱۸ سال برگزار می‌شود.
وهابیان با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام تا اواخر اسفندماه تمدید شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان اسفندماه سال جاری با مراجعه به سایت www.fsbk.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان ابراز کرد: جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱، ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل، خوشنویسی، تحقیق و پژوهش، نقاشی، اذان و دل نوشته برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه 500 نفر از زنان سرپرست خانوار به سفر زیارتی قم و جمکران اعزام می‌شوند، گفت: این مجموعه با همکاری موسسه خیریه نورالمهدی هر هفته 2 اتوبوس زائر اعزامی به قم و جمکران در برنامه خود دارد که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری اجرای این طرح به پایان برسد.
وهابیان اظهار کرد: طی صحبت‌های انجام شده با همکاری آستان قدس رضوی نیز 500 نفر از مددجویان زیارت اولی بالای 40 سال بهزیستی استان سال آینده به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

captcha