حضور آگاهانه ملت در ۲۲ بهمن با عظمت بود
کد خبر: 3789528
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
آیت‌الله علوی گرگانی: 

حضور آگاهانه ملت در ۲۲ بهمن با عظمت بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ آیت‌الله علوی گرگانی ضمن قدردانی و تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: این حضور مردم که با وجود همه مشکلات و گرانی به میدان آمدند باعث خوشحالی و سرور رهبر انقلاب و مراجع تقلید شده است.

حضور آگاهانه ملت در ۲۲ بهمن با عظمت بودبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی‌گرگانی امروز، 23 بهمن‌ماه در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات و معاونان پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه، ضمن قدردانی و تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن که با وجود همه مشکلات و گرانی به میدان آمده‌اند، گفت: این حضور باعث خوشحالی و سرور رهبر انقلاب و مراجع تقلید شده است.
ایشان افزود: این حضور با شکوه مردم با وجود گرانی و نبود اشتغال، بسیار با‌عظمت بود و مسئولان باید قدردان مردم متدین ایران اسلامی باشند و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند.
این مرجع تقلید  در ادامه با بیان اینکه هر مؤسسه‌ای به آثار و تولیدات آن شناخته می‌شود، بیان کرد: باید مؤسسات و مراکز علمی آنچه تولید می‌کنند اطلاع‌رسانی کنند تا مردم بدانند مراکز علمی حوزه در تولید مبانی دینی و اسلامی نقش اساسی دارد.
آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه نقش دفتر تبلیغات اسلامی در نشر معارف دینی در جامعه علمی مؤثر بوده است، افزود: امید است این دفتر بتواند در آینده نزدیک آثار فاخرتری از خود به یادگار بگذارد.
انتهای پیام
captcha