برگزاری اختتامیه جشنواره «فجر فاطمی» در اسفندماه
کد خبر: 3789659
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲

برگزاری اختتامیه جشنواره «فجر فاطمی» در اسفندماه

گروه فعالیت های قرآنی - مسئول کانون حافظان قرآن کریم بندرانزلی با اشاره به برگزاری جشنواره «فجر فاطمی» و مسابقات مدهامتان در این شهرستان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: اختتامیه جشنواره در اسفندماه برگزار می شود.

محبوب تازش، دبیر برگزاری جشنواره قرآنی، علمی، ورزشی و هنری فجر فطمی و مسابقات مدهامتان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری جشنواره مذکور در 18 بهمن ماه، اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دو هزار و 500 شرکت کننده در انزلی برگزار شد.

وی ادامه داد: مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» نیز ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با حضور بالغ بر یک هزار و 300 نفر از اعضای کانون‌ها در هشت رشته با همکاری کانون حافظان قرآن کریم بندرانزلی برگزار شد.

مسئول کانون حافظان قرآن کریم بندرانزلی برگزاری جشنواره «فجر فاطمی» را یکی از برکات بزرگ و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی دانست و افزود: مراسم افتتاحیه با سخنرانی آیت الله سید علی حسینی اشکوری، نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری و حسن خسته بند، نماینده شهرستان انزلی در مجلس شورای اسلامی همراه بود.

برگزاری اختتامیه جشنواره «فجر فاطمی» در اسفندماه

تازش یکی از ویژگی های جشنواره مذکور را ارسال پیام قرآنی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله محفوظی(دامت برکاته) برای کانون حافظان قرآن کریم بندرانزلی دانست و یادآور شد: ایشان در پیام خود قرآن را به عنوان دارالشفای دلهای مستمند و مومنان خدا و قلب جامعه اسلامی می دانند و اضافه می کنند «قرآن فقط دارای ظاهر نمی باشد بلکه باطنی دارد که باید در لا به لای آیات آن تفکر کرد. قرآن کتاب مختص به یک زمان محدود نیست کتابی است که از گذشته و آینده سخن گفته است».

وی ضمن قدردانی از حمایت های نماینده انزلی در مجلس، اداره آموزش و پرورش شهرستان، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، شهرداری خمام و سازمان منطقه آزاد انزلی در برگزاری این مسابقات، یادآور شد: اختتامیه جشنواره فجر فاطمی و مسابقات قرآنی «مدهامتان» در اسفندماه 97 برگزار می شود و از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

captcha