ثبت‌نام مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران آغاز شد
کد خبر: 3789957
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

ثبت‌نام مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران آغاز شد

گروه اجتماعی ــ ثبت‌نام مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان قزوین از امروز، ۲۴ بهمن‌ماه آغاز شد.

فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران آغاز شد

به گزارش ایکنا از قزوین، ثبت‌نام مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان قزوین از امروز، بیست‌وچهارم بهمن‌ماه آغاز و دانشجویان علاقه‌مند تا بیست‌وپنجم اسفندماه ماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.
طی این گزارش مسابقات امسال در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال 98 برگزار می‌شود که هر مسابقه داورانی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی دارد و براساس آیین‌نامه داوری و در قالب فرم‌های امتیازدهی قضاوت خواهند شد، مسابقه در هر مرحله حذفی است و این شیوه تا رسیدن دو گروه به مرحله نهایی ادامه دارد و گروه‌های برتر به مرحله منطقه‌ای و سپس به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.
تشکیل تیم چهارنفره مناظره، انتخاب دو عضو مناظره‌کننده، دو نفر عضو محقق، معرفی یک نفر از اعضای هیئت‌علمی به‌عنوان سرپرست گروه و آگاهی و اشراف نسبت به آیین‌نامه‌های برگزاری داوری مسابقات از جمله شرایط لازم برای شرکت در این مسابقات است.
این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.
مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با مشارکت دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان، بین‌المللی امام خمینی(ره)هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، فرهنگیان، جامع علمی کاربردی استان و علوم پزشکی قزوین برگزار می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات و ثبت‌نام به دفتر جهاددانشگاهی استان قزوین در دانشگاه امام خمینی(ره) مراجعه و یا با شماره تلفن 33785010-028 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha