14 نفر کردستانی به مرحله کشوری سیزدهمین دوره جشنواره مُدهامتان راه می یابند
کد خبر: 3790165
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

14 نفر کردستانی به مرحله کشوری سیزدهمین دوره جشنواره مُدهامتان راه می یابند

گروه فعالیت‌های قرآنی- نماینده ستاد عالی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کشور 14 نفر برگزیده مرحله استانی هم به مرحله کشوری این دوره از مسابقات که در خراسان رضوی اردیبهشت سال آینده برگزار می شود، راه پیدا می‌کنند.

بهزاد رزاقی، نماینده ستاد عالی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کشور در گفت‌وگو ایکنا از کردستان، با اشاره به تغییرات ایجاد شده در سیزدهمین دوره جشنواره مدهامتان اظهار کرد: تغییراتی در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان نسبت به دوره‌های گذشته اعمال شده که منجر به حضور بیشتر کودکان و نوجوانان شده است.
وی افزود: در دوره‌های گذشته مسابقات ویژه گروه سنی 18 سال و 18 سال به بالا برگزار می‌شد که امسال گروه سنی زیر 16 سال هم اضافه شده است.
نماینده ستاد عالی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کشور بیان کرد: ورود رشته های هنری از دیگر تغییرات این دوره از مسابقات بوده که در سال جاری رشته نقاشی اضافه شده و در سنوات آینده هم دیگر رشته های هنری به این بخش افزوده خواهد شد.
وی بیان کرد: در رشته نقاشی هنوز فرصت ارسال آثار وجود دارد و علاقمندان تا 30 بهمن می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع قرآنی ارسال کنند.
رزاقی بیان کرد: استفاده از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی برای تقویت بخش فعالیت های قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد و آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیت های قرآنی موجود در کانون ها از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی مُدهامتان است.
وی در پایان یادآورشد: 14 نفر برگزیده مرحله استانی هم به مرحله کشوری این دوره از مسابقات که در خراسان رضوی اردیبهشت سال آینده برگزار می شود، راه پیدا می کنند.
انتهای پیام

captcha