مردم ناکارآمدی برخی مسئولان را به حساب نظام نمی‌گذارند
کد خبر: 3790285
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

مردم ناکارآمدی برخی مسئولان را به حساب نظام نمی‌گذارند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه مردم ایران قدردان انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: ملت ایران ناکارآمدی برخی مسئولان منفعت‌طلب را به حساب نظام نمی‌گذارند.

بهمردم ناکارآمدی برخی مسئولان را به حساب نظام نمی‌گذارند گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان امروز، 26 بهمن‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد ضمن تقدیر از حضور باشکوه و باصلابت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و محکومیت اقدام تروریستی دشمنان در به شهادت رساندن جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی و استکبار جهانی بدانند، این اقدامات ددمنشانه ما را مأیوس نخواهد کرد بلکه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشور تقاص خون این شهیدان مظلوم را از عاملان آن‌ها خواهند گرفت.

وی این اقدام جنایتکارانه و تروریستی دشمنان را نشانه سردرگمی، ضعف و زبونی دشمنان دانست و گفت: استکبار جهانی پس از خلق حماسه باشکوه 22 بهمن از سوی مردم دچار سردرگمی شده بنابر این تلاش کردند کام ملت ایران را تلخ کنند.

آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که دشمنان تلاش کردند شکوه و عظمت 22 بهمن را از دید مردم جهان منحرف کنند بنابراین به یک اقدام کوردست زده و تعدادی از پاسداران را به شهادت رساندند، یادآور شد: هر چند از دست دادن سرمایه‌های عظیم برای ما سنگین است اما تروریست‌ها بدانند سپاه قدرتمند ما خون شهیدان مظلوم را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با ذکر این مطلب که حضور کم‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشم جهانیان را خیره و انگشت به دهان کرد که مردم چگونه بعد از 40 سال تحمل سختی و گرانی به صحنه آمدند، ادامه داد: ملت ایران با حفظ وحدت و نمایش قدرت شکست دیگری برای امریکار و استکبار جهانی رقم زدند.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با قدردانی صمیمانه از حضور انقلابی مردم لرستان در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: مردم ناکارآمدی برخی مسئولان منفعت‌طلب را می‌بینند اما آن را به حساب نظام و انقلاب نمی‌گذارند و با بصیرت پشتیبان انقلاب و رهبری بوده و قدردان انقلاب هستند.

بیانیه مقام معظم رهبری؛ نقشه راه آینده 
وی به پیام مهم مقام معظم رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با انتشار این بیانیه افق آینده انقلاب را بیان و نقشه راه آینده انقلاب را با مخاطب قرار دادن مردم بخصوص جوانان ترسیم کردند.

آیت‌الله میرعمادی مخاطب اصلی بیانیه مقام معظم رهبری را مردم و جوانان دانست و گفت: در این بیانیه بر جوانان تکیه شده چراکه آینده انقلاب متعلق به این قشر بوده، پیشرفت کشور به آنان بستگی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان آمادگی برای ظهور را هدف از گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: از دیگر اهداف گام دوم انقلاب طلوع ولایت عظمای امام زمان(عج) و تمدن سازی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که مقام معظم رهبری در این بیانیه شرط مشروعیت همه مقامات حکومت جمهوری اسلامی طهارت اقتصادی دانسته است، این جمله را معجزه کلامی رهبری دانست و تصریح کرد: دلیل برخی مشکلات و گرفتاری‌ها فساد اقتصادی است.

وی به مناسبت ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم تبریز اشاره کرد و افزود: غیرت دینی و اقدام به موقع این واقعه درس‌آموز است چراکه گاهی باید در صحنه حاضر بود و اقدام کرد اما عده‌ای در صحنه نیستند و پس از گذشت مدت زمانی، میدان دار می‌شوند که این حرکت ارزشی ندارد.

حفظ حرمت خانواده شهدا موجب حفظ حرمت شهداست
آیت‌الله میرعمادی به مناسبت تقویمی سالروز 30 بهمن سالروز وفات ام‌البنین(س) و تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: در انقلاب اسلامی مادران و همسران شهید بسیاری از این بانوی بزرگ الگو گرفته‌اند این در حالی است که مادران و همسران شهدا حماسه سازانی هستند که صبر و رشادت آنان جای تکریم و تجلیل دارد و حفظ حرمت آنان موجب حفظ حرمت شهداست.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت اول اسفند سالروز شهادت شهید فضل‌الله محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ایشان یک انسان با اخلاص و عاشق شهادت بود که برای جامعه و روحانیت مبارز و انقلابی الگو شده است این در حالی است که جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس چهار هزار و 300 روحانی را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام

captcha