دشمنان با اقدام تروریستی به‌دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند
کد خبر: 3790288
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

دشمنان با اقدام تروریستی به‌دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه سنندج با قدردانی از حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور شورانگیز مردم انقلابی در جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب در سراسر کشور برای دشمنان همچون همیشه قابل تحمل نبوده و اقدام تروریستی در سیستان و بلوچستان واکنش آنان به این حضور حماسی بود.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمان خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 26 بهمن‌ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: شهادت مرزداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اثر عملیات تروریستی را به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و خانواده شهدا تسلیت می‌گوییم و آرزو سلامتی هرچه زودتر زخمی‌های این حادثه تروریستی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
وی افزود: شکست ننگین آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و همکاران آنها در تحریم‌های یک جانبه علیه ایران، براندازی جمهوری اسلامی و گرفتن استقلال و آزادی ملت ایران موجب شد تا برای رسیدن به اهدافشان دست به اقدامات جنایتکارانه دیگری بزنند.
امام جمعه سنندج با قدردانی از حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه بیان کرد: حضور شورانگیز مردم انقلابی در جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب در سراسر کشور برای دشمنان همچون همیشه قابل تحمل نبوده واقدام تروریستی در سیستان و بلوچستان واکنش آنان به این حضور حماسی بود.
وی بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب باید بدانند این جنایت‌ها نیز هیچ نتیجه مثبتی برای آنان نخواهد داشت و تعهد مردم ایران به انقلاب اسلامی و رهبری را بیشتر و محکمتر خواهد کرد.
ماموستا خدایی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت و جایگاه ازدواج در دین اسلام پرداخت و بیان کرد: قرآن و حدیث برای بقای نوع انسان ازدواج را به روش مناسب آن مشروع کرده است.
وی  در پایان یادآور شد: خداوند از طریق ازدواج حرمت و کرامت انسان به‌ویژه زنان و مادران جامعه اسلامی را محفوظ نگاه داشته است و این امر را تفاوتی بین انسان و حیوانات قرار داده است.
انتهای پیام

captcha