نخستین گردهمایی هنرمندان و اهالی فرهنگ بافت برگزار شد
کد خبر: 3790317
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۳

نخستین گردهمایی هنرمندان و اهالی فرهنگ بافت برگزار شد

گروه فرهنگی ــ نخستین گردهمایی هنرمندان و اهالی فرهنگ شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه شامگاه جمعه، ۲۶ بهمن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و هنرمندان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده، امام جمعه بافت در این گردهمایی گفت: شهرستان بافت یک شهرستان پرافتخار در استان و کشور است.
وی با بیان اینکه اتحاد و وحدت در بین مسئولان شهرستان باعث شده تا در اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی موفق باشیم افزود: زیرساخت‌های فرهنگی در این شهرستان ضعیف است و در حوزه کتابخانه‌ای مشکلات زیادی داریم.
امام جمعه بافت با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی برای برگزاری این مراسم در بافت در نظر گرفته شده بود بیان کرد: به‌دلیل عزای عمومی به‌واسطه شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی این برنامه‌ها لغو شد.
فتحعلی حمزه‌جواران، فرماندار شهرستان بافت نیز با بیان اینکه بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ایران صالحی نخستین وزیر ارشادی است که به شهرستان بافت سفر می‌کند و این مسئله جای بسیار خوشحالی دارد گفت: مردم شهرستان بافت مردمی ولایتمدار هستند و در 22 بهمن امسال با وجود بارندگی حضور باشکوهی در راهپیمایی داشتند.
وی با تسلیت شهادت تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان افزود: دشمن با این اقدام کور و ناجوانمردانه ناتوانی خود را در رویارویی با نظام جمهوری اسلامی به اثبات رساند.
حمزه‌جواران با بیان بخشی از مشکلات زیرساختی فرهنگی در شهرستان بافت بیان کرد: این شهرستان مشکلات زیادی در حوزه زیرساختی به‌ویژه در بخش کودکان و نوجوانان دارد.
وی با بیان اینکه مردم شهرستان بافت 267 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند اظهارکرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه تمام هنرمندان از گروه‌های مختلف سیاسی است و از این بابت خرسندیم.
انتهای پیام

captcha