آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی خاش
کد خبر: 3790802
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی خاش

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: از میان ۱۲ مجروح حادثه تروریستی خاش، هفت نفر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به زادگاهشان منتقل شده و پنج نفر نیز در بخش ICU تحت مراقبت قرار دارند.

محمد هاشمی‌شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: حادثه تروریستی جاده زاهدان ـ خاش، 12 مجروح برجای گذاشت که از این تعداد، هفت مجروح پس از دریافت خدمات درمانی اولیه، شرایط جسمی لازم را پیدا کرده و به شهر محل زندگی‌شان منتقل شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: پنج مجروح دیگر این حادثه نیز در حال حاضر، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) زاهدان تحت مراقبت بوده و به محض رسیدن به شرایط پایدار جسمی، به زادگاهشان منتقل خواهند شد.
وی اظهار کرد: تیم پزشکی و پرستاری که در حال رسیدگی به وضعیت سلامت مجروحان این حادثه هستند، تیم بسیار خوب، مجرب و متخصصی است و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
یادآور می‌شود، شامگاه چهارشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه طی انفجاری انتحاری در نزدیکی اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی وابسته به قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در محدوده چانعلی (مسیر خاش ـ زاهدان) جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیده و 12 نفر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام

captcha