خالد سعیدی در قالب طرح ديدار با مفاخر کردستان تجلیل شد
کد خبر: 3791712
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

خالد سعیدی در قالب طرح ديدار با مفاخر کردستان تجلیل شد

گروه فرهنگی- در راستای ارج نهادن به خدمات برجسته چهره‌های دانشگاهی، علمی و فرهنگی، طرح ديدار با مفاخر در پارک علم و فناوری کردستان به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، چیا سهراب‌نژاد، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان امروز، 30 بهمن ماه در دیدار با خالد سعیدی، که در قالب طرح دیدار با مفاخر مورد تجلیل قرار گرفت، اظهار کرد: تجليل از مفاخر و بزرگواراني که در راستاي توسعه کشور گام برمي‌دارند وظيفه‌اي همگاني است و جهاددانشگاهي افتخار گام برداشتن در فعالیت های فرهنگی را دارد.
وی افزود: طرح ديدار با مفاخر براي تجليل از بزرگواراني برگزار مي‌شود که در قيد حيات بوده و هنوز جامعه از خدمات آنها بهره‌مند است و در اين راستا در سال‌جاري از دو چهره علمي و فرهنگي در دانشگاه کردستان تجليل به عمل آمد.
رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: جهاددانشگاهي اين برنامه را با حضور دانشجويان برگزار مي‌کند تا اجراي آنها در ايجاد انگيزه و هم‌چنين الگوگيري آنها از چهره‌هاي برجسته استان مؤثر باشد.
در ادامه این نشست دکتر خالد سعیدی، رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان گفت: توجه به جوانان و کشف استعدادهای آنها جز برنامه های مهمی است که باید انجام شود.
این استاد تمام دانشگاه کردستان، ضمن اشاره به اینکه باید به صورت علمی پیش برویم، عنوان کرد: در تمام ساختارهای اداری در جهان، زمانی می توان به موفقعیت رسید که بصورت تیمی کارکرد و در غیر این صورت شاهد رشد نخواهیم بود.
دکتر سعیدی که جزء مفاخر علمی استان و کشور است، افزود: باید به فرهنگی برسیم که دانش آموز بعد از اخذ دیپلم به فکر مسیر راه خود باشد و این مهم باید توسط آموزش پرورش انجام گیرد.
رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان، یادآور شد: همه ما باید به گونه ای فعالیت کنیم که بتوانیم استعدادهای علمی را شکوفا و برای درخشش آنها گام‌های موثری برداریم.
گفتنی است؛ در این نشست از خالدسعیدی استاد تمام دانشگاه کردستان، به عنوان چهره علمی و مفاخر استان کردستان تجلیل به عمل آمد. دکتر سعیدی، در سال 68 وارد دانشگاه پلی تکنیک تهران شد و در سال 72 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته فیزیک هسته ای به دانشگاه شریف رفت و در سال 79 برای اخذ دکتری در دانشگاه تهران پذیرفته شد.
لازم به ذکر است؛ طرح دیدار با مفاخر توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد.
انتهای پیام

captcha