شهادت در باور مردم ایران جایگاه عمیق و غنی دارد/ ایثارگران؛ شایسته بهترین خدمات
کد خبر: 3792153
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

شهادت در باور مردم ایران جایگاه عمیق و غنی دارد/ ایثارگران؛ شایسته بهترین خدمات

گروه اجتماعی - معاون استاندار گیلان اوج سعادت هر انسانی را رسیدن به شهادت دانست و اظهار کرد: این موضوع در باور و اعتقاد ملت رشید ایران اسلامی جایگاه عمیق و غنی دارد.

به گزارش ایکنا از گیلان، ارسلان زارع، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان امروز، 2 اسفندماه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان گیلان که با حضور مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران برگزار شد، با بیان اینکه نبردهایی که در راه حق و حقیقت، عدالت و آزادی انجام می شود در تاریخ به نیکی ماندگار است، افزود: واژه شهید یکی از واژه های مقدسی است که نه تنها نزد مردم، بلکه در درگاه پروردگار جایگاه رفیع و بلندی دارد.

وی اوج سعادت هر انسانی را رسیدن به شهادت دانست و اظهار کرد: این موضوع در باور و اعتقاد ملت رشید ایران اسلامی جایگاه عمیق و غنی دارد.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه جامعه ما در تمامی ادوار گذشته مدیون فداکاری های ایثارگران است، گفت: هر خدمتی که نسبت به ایثارگران انجام گیرد متناسب با شان والای آنان نیست.

زارع به اقدامات شایسته دولت تدبیر و امید درخصوص ایثارگران اشاره و خاطرنشان کرد: تصویب قانون جامع ایثارگران از فعالیت های ممتاز دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به اینکه ایثارگران شایسته بهترین خدمات هستند، تاکید کرد: جامعه امروز نیازمند امیدآفرینی است و باید در برخورد با آنان با سعه صدر، بردباری، تکریم و دلسوزی رفتار شود.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: با تکمیل تدوین آیین نامه های اجرایی متناسب با قانون ارزشمند ایثارگران و بهبود وضعیت درآمدی دولت بتوانیم شاهد ارائه خدمت بهتر و بیشتر به جامعه ایثارگری باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان به نگاه همراه تکریم خدمتگزاران و مدیران دولت نسبت به ایثارگران اشاره کرد و افزود: فرمانداران و مشاوران امور ایثارگران با فعال کردن شورای هماهنگی امور ایثارگران در شهرستان ها با جدیت بر حسن اجرای قوانین مرتبط با ایثارگران نظارت کنند.

وی به شرایط کنونی جامعه و کشور اشاره کرد و گفت: مخالفان مردم و نظام جمهوری اسلامی در تلاشند تا از نارسایی‌های موجود سوءاستفاده کنند و به نارضایتی های اجتماعی دامن بزنند.

زارع به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری در راستای ایجاد امید در میان مردم و لزوم وحدت و انسجام بیشتر اشاره کرد و یادآور شد: در مسیر تحقق این اصل محوری و مهم، ایثارگران بایستی نقش بسزایی ایفا کنند.

انتهای پیام

captcha