۱۰ اسفند؛ آیین تودیع و معارفه امام جمعه زاهدان
کد خبر: 3792385
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

۱۰ اسفند؛ آیین تودیع و معارفه امام جمعه زاهدان

گروه اجتماعی ــ مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفت: آیین تودیع و معارفه امام جمعه زاهدان، روز جمعه، ۱۰ اسفندماه با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا عباسی، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: آیین تودیع و معارفه امام جمعه زاهدان، روز جمعه 10 اسفندماه با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این مراسم قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس برگزار می‌شود و مردم زاهدان می‌توانند با حضور در این مراسم، با امام جمعه خود که 18 سال در این استان بوده و در همه سختی‌ها و مشکلات کنار مردم ایستاد، خداحافظی کنند.
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بیان کرد: آیت‌الله سلیمانی سعه صدر بالایی دارد و هیچگاه در طول این هجده سال مشاهده نکردیم که با کسی تندی کند؛ همچنین علی‌رغم ناراحتی قلبی، اکثر ایام سال را روزه می‌گرفت.
خداحافظی آیت‌الله سلیمانی با مردم زاهدان
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان روز گذشته از تریبون نماز جمعه با مردم زاهدان خداحافظی کرد و افزود: طی این سال‌ها به شما زحمت دادم، کنار سفره‌تان نشستم، از خوان نعمتتان بهره‌مند و از لطف و مرحمت شما متنعم شدم؛ هر کجا بروم محال است محبت‌های شما فراموش شود.
وی ادامه داد: البته چون نماینده مردم استان در مجلس خبرگان هستم، به‌طور قطع تا پایان این دوره باید به استان آمد و رفت کنم، حتی اگر وقتی می‌آیم چند روزی بمانم و برخی کارها را از حوزه نمایندگی تعقیب کنم ولی مصلحت این است.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: نگاه رهبری و دفتر آقا موضوع جوان‌گرایی و پیرزدایی است و نام من هم در لیست پیران قرار گرفت؛ رئیس دفتر مقام معظم رهبری هم گفت که شما شهید اول هستید تا بعدها دیگران به‌دنبال شما ملحق شوند.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: عذر‌خواهی می‌کنم و از همه شما حلالیت می‌طلبم؛ کاستی‌ها، ضعف‌ها، نارسایی‌ها و نواقصم را به دلیل جهل و نادانی بر من ببخشید، هر کجا که باشم دعا‌گوی محبت و لطف عزیزانم در این استان اعم از شیعه و سنی خواهم بود.

انتهای پیام

captcha